• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

"DAYTONA" trĂ„den! đŸ€™đŸŒ

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Tjena. NÄgon som har en idé om vilken av 116523 (svart eller vit urtavla) som Àr mest eftertraktad och hÄller bÀst andrahandsvÀrde?
Tack för svar :)
Har nog mindre betydelse men svarta Àr nog mer vanligt bland mÀn. Kolla förresten istÀllet pÄ 116503 Àr mitt tips.
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Ny tavla. Mkt nöjd.

IMG_9526.JPG
39CFD398-2825-41A7-BD7B-7C4295C177BE.jpg
IMG_9610.JPG
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Min poÀng Àr att min inte Àr blankare Àn nÄgon annan sexsiffrig daytona men det Àr klart du kommenterar just min eftersom det Àr jag som har den ;)
Var vÀl kombon med TT+tavlan som Äsyftades göra den lik en bratte? Med den uppenbara grunden att den Àr stor och blank som alla sexsiffriga Àr.
Rörig Àr den, men snygg. Gillar att tavlan ej Àr sunburst!
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Min poÀng Àr att min inte Àr blankare Àn nÄgon annan sexsiffrig daytona men det Àr klart du kommenterar just min eftersom det Àr jag som har den ;)
Varför skulle det spela roll? Din Àr enligt mig nu maxad pÄ Breitlingskalan och jag tror fler Àn jag ser den kopplingen, inte svÄrare Àn sÄ. Ogillar inte Breitling Àven om jag aldrig skulle köpa vissa modeller. Tyckte bara den var en lite kul liknelse och den Àr knappast ny. Det Àr en fin stekig klocka, och ser inte sÄ mycket 90-tal ut lÀngre.
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Varför skulle det spela roll? Din Àr enligt mig nu maxad pÄ Breitlingskalan och jag tror fler Àn jag ser den kopplingen, inte svÄrare Àn sÄ. Ogillar inte Breitling Àven om jag aldrig skulle köpa vissa modeller. Tyckte bara den var en lite kul liknelse och Àr knappast ny. Det Àr en fin stekig klocka, och ser inte sÄ mycket 90-tal ut lÀngre.
Haha, ok.
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Riktigt bra! :hungry:

Jag har sjÀlv funderat pÄ den kombinationen, tillÄter AD att man sÀtter in en 116523-tavla i en 116503?

Finns ju flera bra tavlor till 116523, men bezeln Àr snyggare pÄ 116503. :)
Ja, eftersom de gjorde det pÄ min 03.
03:an har Àven sÄlts med denna tavla frÄn början.

Som jag förstÄtt det fÄr man sÀtta i vilken tavla som helst tillhörande helguld samt TT.
 
Topp