• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

"DAYTONA" trĂ„den! đŸ€™đŸŒ

thewallin

Mr GIF
2-Faktor
GÀller Àven i glaset ;)


1B8B4F73-4AAC-4ABA-9448-6E3D6B06F596.gif
 

thewallin

Mr GIF
2-Faktor
Ni som rockar Oyster Flex, lider ni av samma problem? MÄnga verkar ha fel size pÄ sina. De flesta har dock mer för löst Àn för tight...

https://www.rolexforums.com/showthread.php?t=696056

324FFC22-781F-4329-AC03-7CDE1D63BF64.jpeg


Det blir ganska lĂ€tt mĂ€rke efter ”skenorna” dĂ„ det Ă€r de som trycker mest mot huden, dock ser det ut som det Ă€r lite för tight för killen pĂ„ bilden. Det Ă€r vĂ€l iofs en smaksak hur tight man gillar det, tycker man det Ă€r skönt sĂ„ Ă€r det ju inget problem.

PĂ„ bilden ser man att remmen gett mĂ€rke ocksĂ„ och sĂ„ brukar inte jag fĂ„, fĂ„r dock nĂ€stan alltid ”skenmĂ€rke”.
 

Swizz beat

Patek
2-Faktor
Ni som rockar Oyster Flex, lider ni av samma problem? MÄnga verkar ha fel size pÄ sina. De flesta har dock mer för löst Àn för tight...

https://www.rolexforums.com/showthread.php?t=696056

324FFC22-781F-4329-AC03-7CDE1D63BF64.jpeg
NÀr jag har Easylink infÀlld och det Àr varmt ute kan det sitta Ät lite tight och fenorna undertill kan kÀnns lite obekvÀmt och lÀmna lite mÀrken, dock inte lika extremt som pÄ bilden, det sÄg inte roligt ut alls :nailbiting:
 

KenKun

Patek
2-Faktor
NÀr jag har Easylink infÀlld och det Àr varmt ute kan det sitta Ät lite tight och fenorna undertill kan kÀnns lite obekvÀmt och lÀmna lite mÀrken, dock inte lika extremt som pÄ bilden, det sÄg inte roligt ut alls :nailbiting:
Haha ja, sÄg vÀldigt köttigt ut. Gillar ocksÄ att han frÄgade om det var för tight. Ser han inte det sjÀlv? :)
 

thewallin

Mr GIF
2-Faktor
Haha ja, sÄg vÀldigt köttigt ut. Gillar ocksÄ att han frÄgade om det var för tight. Ser han inte det sjÀlv? :)


Det Àr lite som att frÄga, hörru @KenKun , tycker du min klocka sitter bekvÀmt pÄ mig?

Tycker snubben det Àr bekvÀmt sÄ Àr det ju lugnt, tycker han den sitter obekvÀmt sÄ Àr det ju för tight?

Det Àr inte raketforskning direkt :)
 

Swizz beat

Patek
2-Faktor
Haha ja, sÄg vÀldigt köttigt ut. Gillar ocksÄ att han frÄgade om det var för tight. Ser han inte det sjÀlv? :)
Med Oysterflex kĂ€nns det ibland lite som ”No pain, no gain”, d v s mĂ„ste vara tight för att sitta snyggt och Ă„tminstone för mig kĂ€nns fenorna lite obekvĂ€ma mot handleden ibland. Snubben pĂ„ denna bild mĂ„ste ju fĂ„ ont i handleden av att bĂ€ra sĂ„ sjukt tight kan man tycka
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Med Oysterflex kĂ€nns det ibland lite som ”No pain, no gain”, d v s mĂ„ste vara tight för att sitta snyggt och Ă„tminstone för mig kĂ€nns fenorna lite obekvĂ€ma mot handleden ibland. Snubben pĂ„ denna bild mĂ„ste ju fĂ„ ont i handleden av att bĂ€ra sĂ„ sjukt tight kan man tycka
Enligt vissa sÄ mÄste man brejka in bandet. Tar nÄgon mÄnad eller tvÄ. Hur lÀnge har ni haft era?
Tagg: @thewallin
 

thewallin

Mr GIF
2-Faktor
Enligt vissa sÄ mÄste man brejka in bandet. Tar nÄgon mÄnad eller tvÄ. Hur lÀnge har ni haft era?
Tagg: @thewallin


Kan nog stÀmma att det har blivit lite mjukare med tiden. Jag har snart haft min ett Är.

Jag kÀnner Àrligt inte fenorna men jag har vÀldigt ofta mÀrke, dock endast efter fenorna och inte hela remmen.

Fenorna fjÀdrar lite och jag antar att det Àr sÄ de ska fungera.
 

thewallin

Mr GIF
2-Faktor
Enligt vissa sÄ mÄste man brejka in bandet. Tar nÄgon mÄnad eller tvÄ. Hur lÀnge har ni haft era?
Tagg: @thewallin

Över ett halvĂ„r för mig nu, var lite ovant i början, men nu gillar jag det skarpt

Drömmen hade varit ett Glidelock.

Vet att roseguld YM pĂ„ oysterflex kommer pĂ„ Glidelock i Ă„r, inte bara nya 42mm utan Ă€ven pĂ„ den ”gamla” modellen.
 
Senast Àndrad:
Topp