• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

"DAYTONA" trĂ„den! đŸ€™đŸŒ

Bondegatan

Cartier
2-Faktor
Det hÀnde nÄgot... @joca
13936CC3-FC6A-42B0-9E6B-9F46A9A120F4.jpeg
Grymt!!!
 

Primaris

Omega
Fortfarande lika nöjd? Är förbannat sugen pĂ„ en! Gillar tanken med vitguld och gummi. Perfekt sommar och fritidsklocka. NĂ„got negativt som man inte upptĂ€cker innan man Ă€ger en?
Hej!
Fortfarande grymt nöjd, varje gÄng jag tittade pÄ de olika Daytona-modellerna sÄ landade jag pÄ denna. Hittar inget negativt alls med den, anvÀnder den nÄgra gÄnger i veckan. För mig Àr Daytonan helt perfekt i storlek och har bara bra saker att sÀga om den. Vitguld, keramisk becel och gummi gör den vÀldigt anvÀndbar och gÄr lite under radarn kontra en klocka i gulguld eller rosé. Urtavlan blandat med det svarta och vitguldet Àr magiskt i solljus!! Definitivt en keeper!!
 

Primaris

Omega
NĂ„gon som har kĂ€nnedom om tillgĂ€ngligheten av vitguld med oysterflex? Är det en klocka man brukar kunna prova hos AD eller Ă€r den eftertraktad?
Den Àr vÀldigt svÄr att hitta tyvÀrr, men jag hade tur, hade en resa bokad till Rivieran och kollade med nÄgra ADs dÀr nere och de hade en inne som en kille i listan tackat nej till. Förde över pengar innan resan och hÀmtade upp den pÄ plats nÄgra veckor senare. De sa att denna i vitt guld va den mest populÀra efter stÄlmodellerna.
 
E

EltonBelton

Guest
Den Àr vÀldigt svÄr att hitta tyvÀrr, men jag hade tur, hade en resa bokad till Rivieran och kollade med nÄgra ADs dÀr nere och de hade en inne som en kille i listan tackat nej till. Förde över pengar innan resan och hÀmtade upp den pÄ plats nÄgra veckor senare. De sa att denna i vitt guld va den mest populÀra efter stÄlmodellerna.
Ska hÄlla spaning :)
 

RobVintage

Panerai
Den Àr vÀldigt svÄr att hitta tyvÀrr, men jag hade tur, hade en resa bokad till Rivieran och kollade med nÄgra ADs dÀr nere och de hade en inne som en kille i listan tackat nej till. Förde över pengar innan resan och hÀmtade upp den pÄ plats nÄgra veckor senare. De sa att denna i vitt guld va den mest populÀra efter stÄlmodellerna.
Gulguld med grön tavla Àr betydligt mer populÀr men fin klocka helt klart.
 

Sizar

Cartier
:D
Nu har jag aldrig Àgt specifika klockan, men det Àr ju en rÀtt vrÀkig guldrolex.


man har flera helt enkelt
Hur matchar man ens en sÄn till att börja med? :)


Nu har jag aldrig Àgt specifika klockan, men det Àr ju en rÀtt vrÀkig guldrolex.

Hur matchar man ens en sÄn till att börja med? :)

man gÄr runt naken för det mesta. alt har fler klockor.

skÀmt och sido. Jag klÀr mig sÀllan fÀrgglatt sÄ det har funkat rÀtt bra. Dock sÄ mÄste jag sÀga att rosé blir trÄkigt efter ett par dagar. Fast det kanske bara Àr jag dÄ... :D
 
Senast Àndrad:

Urberg

Breitling
Hej
pÄ gÄng att köpa en 116520. NÄgon som vet vilka Är de har den blÄ lysmassan? Skulle ni lÀgga mycket vÀrde pÄ svensk AD eller inte pÄ certet?
 

SWC

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Hej
pÄ gÄng att köpa en 116520. NÄgon som vet vilka Är de har den blÄ lysmassan? Skulle ni lÀgga mycket vÀrde pÄ svensk AD eller inte pÄ certet?

FrÄn 2013 och framÄt. Var klockan plockats ut har ingen betydelse.
 
Senast Àndrad:

Urberg

Breitling
Tack för info! SÀljaren ville trycka pÄ att den var sen i produktionen, 2014 resp 2015. Spelar det nÄgon roll i ert tycke?
 

SWC

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Tack för info! SÀljaren ville trycka pÄ att den var sen i produktionen, 2014 resp 2015. Spelar det nÄgon roll i ert tycke?

Se mitt svar ovan. Kan ha fel men Àr relativ sÀker pÄ att jag haft V-serier med Chromalight.
Personligen har jag inget problem med om klockan har grön eller blÄ lume.
 

Urberg

Breitling
Vad tittar du efter för att bedöma skicket? Verkar som de lÀtt fÄr mycket repor men att det hör till? Inga hack sÄ klart.
 

Watchmania

Breitling
Skall ev byta min choklad tavla till den nya med svarta index. Svajar fram och tillbaka. Vilken Àr snyggast? SÄ lika men ÀndÄ inte....Behöver lite hjÀlp. Vad tycker ni kompisar?
930B1DC6-D52A-4429-9021-966F4249180A.jpeg

93E47A0E-34F6-409A-926F-9C08A0F7312F.jpeg
 
Topp