• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

"DAYTONA" trĂ„den! đŸ€™đŸŒ

Miami

Rolex
2-Faktor
MÄste hÄlla med, Daytoner Àr riktigt fina... :)

HÀr Àr nÄgra som passerat min lÄda, tyvÀrr utan Daytona just nu, men det hÄller nog pÄ att lösa sig. ;)
16520


En till 16520


En 116520 TT


Sist med inte minst, en 6239


Mvh
Micke

6239 Àr sÄ sjukt snygg!
FÄr spara till en sÄn och sen logga ut hÀrifrÄn :)
 

Parkbank

Omega
Fick upp denna i flödet pÄ Instagram, spontan tanke Àr att kombon absolut inte klickar. Reflektioner frÄn er andra medlemmar?
h3qG9wD.jpg
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
F-n ta dig @Affe... Den hÀr trÄden Àr inte bra för mig. :confused:

Hade egentligen inget sug efter nÄn mer klocka för tillfÀllet, men nu blir jag (igen) sjuuuuukt sugen pÄ en Daytona.
En 16520 eller en 6239.
 

Parkbank

Omega
Nja...jag gillade den kombon pÄ nÄgot spooky sÀtt....

RÀtt cool pÄ nÄgot sÀtt...

Fan jag vet inte men jag tror att jag gillart!

Mycket snyggare Àn ett fult pcl oyster. Borstad boett med borstad oyster flyger alltid högst dÀremot

Kombon kanske fungerar. Jag Àr vÀldigt osÀker men som sagt min spontana kÀnsla Àr nej men kan sÀga sÄhÀr, det Àr nog lÀnken som gör att jag dras till den mer och mer, men det beror nog pÄ att jag Àr en sucker för super jubilee :).
 
Go trÄd @Affe !Hade en 116520 förra Äret. Störde mig dock lite pÄ att det var för mkt polerat...speciellt bezeln
IMG_6709.JPG

SÄ nÀr man i Är slÀppte 116500 sÄ blev det ju att stÀlla sig i kö. Kommer förhoppningsvis i september (LÄnad bild, 116500)
image-2.jpeg

AlltsÄ inte för att vara den som Àr den, men Àr inte den nya minst lika polerad och blÀnker om Àn i annan fÀrg :D ?
Jag tycker annars att polerat (stÄl eller keramik) passar modellen vÀldigt bra.
 
Topp