• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

"DAYTONA" trĂ„den! đŸ€™đŸŒ

OskarK

Vacheron
2-Faktor
9EDF9111-3BBE-4895-A1E5-AD144E3C5750.jpeg

Ska man lÄta jubbelÀnken sitta kvar eller byta till oyster innan man pyser ivÀg till vÀrmen?

Behöver du justeringsmÄnen easy-link ger sÄ kör pÄ oyster. Annars behÄll jubilee.
 

Mauritz

Rolex
Finns det nÄgon hÀr som testat tropic pÄ sin Daytona? skulle gÀrna vilja se bild pÄ det sökt pÄ nÀtet utan att lyckats hitta.
 

ErikGBG

Audemars
Är vĂ€l ett ganska vanligt beteende pĂ„ KS att lĂ€gga upp bilder pĂ„ en klocka för att hypa den utan att plasta av och sen försöka sĂ€lja med lite vinst...

FörstÄr verkligen inte varför man annars gÄr med plasten pÄ mer Àn nÄgra timmar.
Timmar? Plasten Äker innan man sÀtter den pÄ armen sÄ klart.
 

RelĂłgio

Breitling
HĂ„ller pĂ„ att bli tokig, försöker hitta den perfekta Rolexen. Har fastnat för vitgulds Daytona116509 med blĂ„ tavla, har en 116503 som jag inte Ă€r riktigt nöjd med sĂ„ den lĂ€r ryka. Är det nĂ„gon som har erfarenhet av 116509? Finns det nĂ„gon pĂ„ forumet som har en och kan hjĂ€lpa en stackare som mig med lite input.
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
HĂ„ller pĂ„ att bli tokig, försöker hitta den perfekta Rolexen. Har fastnat för vitgulds Daytona116509 med blĂ„ tavla, har en 116503 som jag inte Ă€r riktigt nöjd med sĂ„ den lĂ€r ryka. Är det nĂ„gon som har erfarenhet av 116509? Finns det nĂ„gon pĂ„ forumet som har en och kan hjĂ€lpa en stackare som mig med lite input.

Jag har haft en 116509 med pandatavla för nÄgra Är sedan.
 
Topp