• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

"DAYTONA" trĂ„den! đŸ€™đŸŒ

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Pros and cons? TÀnkte anvÀnda klockan bÄde till vardags och fest.

Tycker den Ă€r en av de bĂ€ttre klockorna jag Ă€gt. Gillade den skarpt. VĂ€ger hĂ€rligt mycket och flyger under radarn. En insatt person ser pĂ„ en mils avstĂ„nd vad det Ă€r för nĂ„got. Den blĂ„a tavlan Ă€r sjukt lĂ€cker. Är vĂ€l bara att tuta och köra enligt min mening. :)
 

RelĂłgio

Breitling
Kanon, tackar för svar. Har haft den runt handleden vid tillfÀlle och kan bara hÄlla med, tyvÀrr fegade jag ur dÄ. Men har inte riktigt kunna slÀppa tanken pÄ den. Ingen idé att förankra det med frun, hÀr krÀvs handling
 

thewallin

Mr GIF
2-Faktor
Daytonatorsdag.

34E82019-3DC4-41B4-9A38-E928E41ADB5D.jpeg
 

Milanoo

Omega
Gillar daytona:n mer och mer. Det svÄra Àr ju att hitta dem.
Ska ut och Äka i mars, nÄgon som har erfarenhet av Qatars flygplats och Àven manila?
nÄgon som har koll pÄ vÀntelistorna i sverige pÄ en 116500ln?
 

Maths

Breitling
Gillar daytona:n mer och mer. Det svÄra Àr ju att hitta dem.
Ska ut och Äka i mars, nÄgon som har erfarenhet av Qatars flygplats och Àven manila?
nÄgon som har koll pÄ vÀntelistorna i sverige pÄ en 116500ln?
Tjena. Jag var pÄ Qatars flygplats igÄr, det fanns en del Datejusts (mest TT och guld) och nÄgon YM. SÄg tyvÀrr ingen Daytona, men jag var förvisso bara inne i 30 sekunder.
 

Mauritz

Rolex
Gillar daytona:n mer och mer. Det svÄra Àr ju att hitta dem.
Ska ut och Äka i mars, nÄgon som har erfarenhet av Qatars flygplats och Àven manila?
nÄgon som har koll pÄ vÀntelistorna i sverige pÄ en 116500ln?
Vad sÀgs om en cirka tid pÄ 10 Är men tror inte du fÄr skriva upp dig pÄ en vÀntelista om det nu finns nÄgon, sÄ ja kört frÄn AD skulle jag sÀga du fÄr kolla hos grÄhandlare och vara beredd att öppna lÀdret.
 

Milanoo

Omega
Vad sÀgs om en cirka tid pÄ 10 Är men tror inte du fÄr skriva upp dig pÄ en vÀntelista om det nu finns nÄgon, sÄ ja kört frÄn AD skulle jag sÀga du fÄr kolla hos grÄhandlare och vara beredd att öppna lÀdret.
Oj :( ja man fÄr vÀl börja leta hos grÄhandlarna dÄ tyvÀrr. Tack för info iaf, hade inte koll pÄ att det var sÄ sjukt lÄng vÀntetid.
 
Topp