• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

"DAYTONA" trĂ„den! đŸ€™đŸŒ

Swizz beat

Patek
2-Faktor
HÄller med! Hur lÄng tid tog det för dig @Swizz beat ? Och vilken modell har du? :)
Det tog ett tag efter jag hade bestÀmt mig för Daytona tills jag hittade en modell som kÀndes helt rÀtt, vilket för mig Àr en sexsiffrig referens. Var först inne pÄ stÄlversion med keramisk bezel, men de Àr omöjliga att fÄ tag i hos AD och Àr inte intresserad av att betala det galna priset över list man mÄste ge pÄ andrahandsmarknaden, Àven om det Àr en vÀldigt bra klocka. Tillslut efter mycket funderande pÄ olika alternativ dök det upp en 116518LN som jag föll för direkt. Har helt nyligen postat den i trÄden :)
 
FörlÄt för jag frÄgar men vad innebÀr det nÀr det Àr en sexsiffrig referens för Daytonan? SÄg ditt inlÀgg, WOW sÀger jag bara! Den kombinationen Àr otroligt snygg. Köpte du den direkt frÄn AD?
 

thny

Omega
2-Faktor
Nygammal favorit som fÄr mer och mer handledstid. Alldeles för lite femsiffrigt i den hÀr trÄden pÄ sista tiden :)

303E0A58-3817-4A80-8E2E-26CA688D5375.jpeg
 
Topp