• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

"DAYTONA" trĂ„den! đŸ€™đŸŒ

SWC

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
KöplÀge :)
NĂ„gon som vet varför vittavlad 116500LN generellt Ă€r lite dyrare Ă€n svarttavlad pĂ„ andrahandsmarknaden? Är det enkla svaret att det den Ă€r lite mer populĂ€r Ă€n den svarttavlade?
Endast mer populÀr. Precis som svart 116520 var mer premium tidigare.
 

thewallin

Mr GIF
2-Faktor
Daytona en tisdag? Funkar vÀl.

25ED72AB-3B13-4DD4-9186-395325C7506E.jpeg
 

Marenostrum

Omega
2-Faktor
KöplÀge :)
NĂ„gon som vet varför vittavlad 116500LN generellt Ă€r lite dyrare Ă€n svarttavlad pĂ„ andrahandsmarknaden? Är det enkla svaret att det den Ă€r lite mer populĂ€r Ă€n den svarttavlade?
Tror det Àr pÄ grund av att den vita Àr mer populÀr, samt att den vita tavlan inte gÄr att bestÀlla löst, dÄ det Àr utbyte pÄ dessa nuförtiden...
 

thewallin

Mr GIF
2-Faktor
Fortfarande owg alltsÄ! Det trodde man aldrig!

Trevlig att man kan överraska forumet, trÄkigt för mig för klockor Àr ju kul :)

FÄr se vad som hÀnder, dock skönt att jag kanske övertrÀffat de lÄgt stÀllda förvÀntningarna pÄ mig :)

Klocksn Àr fortfarande riktigt trevlig sÄ jag sitter lugnt i bÄten, hÄller sargen osv!
 

Sgt Poppa

Rolex
2-Faktor
Trevlig att man kan överraska forumet, trÄkigt för mig för klockor Àr ju kul :)

FÄr se vad som hÀnder, dock skönt att jag kanske övertrÀffat de lÄgt stÀllda förvÀntningarna pÄ mig :)

Klocksn Àr fortfarande riktigt trevlig sÄ jag sitter lugnt i bÄten, hÄller sargen osv!
Det gör du rÀtt i! Det Àt en riktigt bra klocka!

Ps, vi Àr alla flippdkadade hÀr :)
 

newstick

Omega
2-Faktor
Kan nĂ„gon förklara denna hysteri kring Daytona. Det Ă€r en jĂ€ttefin dinka, inget snack! Men vad har hĂ€nt senaste Ă„ret? Är det enbart efterfrĂ„gan som styr priset i detta fall eller har jag missat nĂ„got? Har Rolex tvĂ€rstoppat produktionen? Senaste 1-2 Ă„ren har priserna skjutit i höjden, och det inte nĂ„digt heller!
 

jarrebarre99

Patek
2-Faktor
Kan nĂ„gon förklara denna hysteri kring Daytona. Det Ă€r en jĂ€ttefin dinka, inget snack! Men vad har hĂ€nt senaste Ă„ret? Är det enbart efterfrĂ„gan som styr priset i detta fall eller har jag missat nĂ„got? Har Rolex tvĂ€rstoppat produktionen? Senaste 1-2 Ă„ren har priserna skjutit i höjden, och det inte nĂ„digt heller!

Produceras massvis, bara snack om köer, betala över list etc. min AD hade bÄde svart och vit inne, inte kö pÄ ngn.
5EE40960-9ABC-4FF5-905D-E1CDC00D8186.jpeg
 
Topp