• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

"DAYTONA" trĂ„den! đŸ€™đŸŒ

M.B.

Cartier
216565C0-B86B-467B-8FC7-2764C95EC4ED.jpeg

KÖP! :woot:
#lyxfÀllanEnabler
 

thewallin

Mr GIF
2-Faktor
Varför kÀnner du att du mÄste göra det?

Legitim frÄga.

Gissar att uttrycket ”hĂ„lla liv i trĂ„den” Ă€r forumets variant pĂ„ smĂ„prat (som jag anar att du inte Ă€r ett stort fan av) och pĂ„ nĂ„got vis kĂ€ndes det bĂ€ttre vid tillfĂ€llet att smĂ„prata Ă€n att bara posta bild.

Det var inte helt genomtÀnkt men det Àr kanske din poÀng och dÄ har du helt rÀtt.
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Legitim frÄga.

Gissar att uttrycket ”hĂ„lla liv i trĂ„den” Ă€r forumets variant pĂ„ smĂ„prat (som jag anar att du inte Ă€r ett stort fan av) och pĂ„ nĂ„got vis kĂ€ndes det bĂ€ttre vid tillfĂ€llet att smĂ„prata Ă€n att bara posta bild.

Det var inte helt genomtÀnkt men det Àr kanske din poÀng och dÄ har du helt rÀtt.
Var i detta fall bara lite nyfiken pĂ„ hur folk tĂ€nker. Förra gĂ„ngen jag frĂ„gade tramsade bara den numer försvunna anvĂ€ndaren. Är inte min sak att avgöra hur andra anvĂ€nder forumet, men hade inte viljat bumpa en trĂ„d tre gĂ„nger i rad utan att kĂ€nna att jag tillför nĂ„got. SĂ„klart helt ok att tycka det tillför nĂ„got med ytterligare en bild pĂ„ din fina daytona. Tack för ditt Ă€rliga svar och tĂ€nk inte för mycket pĂ„ mitt gnĂ€ll.
 

thewallin

Mr GIF
2-Faktor
Var i detta fall bara lite nyfiken pĂ„ hur folk tĂ€nker. Förra gĂ„ngen jag frĂ„gade tramsade bara den numer försvunna anvĂ€ndaren. Är inte min sak att avgöra hur andra anvĂ€nder forumet, men hade inte viljat bumpa en trĂ„d tre gĂ„nger i rad utan att kĂ€nna att jag tillför nĂ„got. SĂ„klart helt ok att tycka det tillför nĂ„got med ytterligare en bild pĂ„ din fina daytona. Tack för ditt Ă€rliga svar och tĂ€nk inte för mycket pĂ„ mitt gnĂ€ll.

Vid vissa tidpunkter sÄ anvÀnder jag ju forumet som ett rent tidsfördriv, man tar 3 minuter frÄn jobb och slappar lite pÄ klocksnack liksom. Tror kvaliten pÄ postandet dÄ blir som i mitt fall, tvivelaktig :)
 

Maths

Breitling
FÄr hÄlla liv i trÄden :)

051402CF-ABDE-4C2E-8950-9F1E6D5C6EA4.jpeg
Jag uppskattar alltid nÀr det stÄr att man fÄtt en notis uppe till höger och ser att det Àr DAYTONA-trÄden.
Jag trodde förövrigt att jag skulle fÄ mina 116500 förra veckan men det ser ut som jag mÄste vÀnta till juni. Det gör mig inte sÄ mycket, vÀntandet (och surfandet pÄ klocksnack) Àr vÀl ÀndÄ halva grejen:)
 
Topp