• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

"DAYTONA" trĂ„den! đŸ€™đŸŒ

Enfant Terrible

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Löjligt nöjd med denna
20190512_181311-01.jpeg

20190501_135151-01.jpeg
 

Laplander

Rolex
Har nÄgon den blÄa 18k WG Daytonan?
MĂ„ste ju vara den sexigaste daytonan som finns :snaphappy::snaphappy::snaphappy:
29413003zj.jpg
Jag Àr grymt svag för 116509 med svarta "racing"-tavlan... Drömmen Àr ju att kunna köpa en helt ny vitguldare och fÄ i just den tavlan. GÄr det att göra en specialbestÀllning pÄ en sÄdan Daytona trots att den inte finns i sortimentet mera?
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Jag Àr grymt svag för 116509 med svarta "racing"-tavlan... Drömmen Àr ju att kunna köpa en helt ny vitguldare och fÄ i just den tavlan. GÄr det att göra en specialbestÀllning pÄ en sÄdan Daytona trots att den inte finns i sortimentet mera?
Vet ej, men den Àr go' den med :)
 

-SC-

Omega
Pledge Member
Jag har haft en tanke en tid nu...
TÀnk om man skulle ta den otroligt snygga glansiga blÄ tavlan frÄn vitguldarn 116509, och sÀtta den i en gulgulds 116508?!:woot::woot::woot:
Guldsubbarna med blÄ tavla Àr ju jÀkligt snygga.

Är det nĂ„gon som har sett detta tidigare och har lite bilder att dela med sig av?
TÀnkte annars photoshoppa ihop nÄgot nÀr jag har lite tid över.

(Jag vet att det finns en gulguldsdaytona med en matt blÄ tavla med arabiska siffror, det jag söker Àr specifikt den glansiga blÄ tavlan frÄn vitguldsdaytonan)
 
Senast Àndrad:
Topp