• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Stor och liten :)
IMG_20200530_122032.jpg
IMG_20200530_121809.jpg

Åh satan så stor! :)
 

Angeli

Rolex
2-Faktor
Funkar var som.

Halmstad urmakeri säljer Doxa. Även en del Sub modeller
Hej, bumpar denna frågan, om det fortvarande är Halmstad som man kan lämna in för service eller skickar man in den till Doxa? Är nämligen sugen på en Doxa 200 suben men har svårt att bestämma mig för den oranga eller Aquis turkos, vilken färg tycker ni är snyggast?
 
Hej, bumpar denna frågan, om det fortvarande är Halmstad som man kan lämna in för service eller skickar man in den till Doxa? Är nämligen sugen på en Doxa 200 suben men har svårt att bestämma mig för den oranga eller Aquis turkos, vad tycker ni är snyggast?
Helt klart är den orangea mycket snyggare, det tycker jag iallafall. Har många vänner med doxa och jag tror inte någon av dem har turkos. Blir lite flashiga med orangea också.
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Hej, bumpar denna frågan, om det fortvarande är Halmstad som man kan lämna in för service eller skickar man in den till Doxa? Är nämligen sugen på en Doxa 200 suben men har svårt att bestämma mig för den oranga eller Aquis turkos, vilken färg tycker ni är snyggast?
Turkos är fint. Orange är fint. Någonstans måste man ju börja. Det finns en Doxa för varje tillfälle, som oftast inträffar sommartid.
 

Angeli

Rolex
2-Faktor
Magnussons Ur i Göteborg har just börjat sälja Doxa. Tyvärr har de inte några av sub:arna än men enligt personalen är det tanken och syftet med att de tagit in märket. Spännande att se hur det går.
Låter kanon hade gärna velat prova den nya sub 200. Jag ringde idag till Hur i Halmstad men dem säljer inte Doxa längre.
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Ok, då är Magnussons ensamma om märket nu. Hoppas verkligen de får in dykarna. Resten av Doxas utbud är ju tyvärr rätt ointressant.
Hur sannolikt är det? Varför skulle Magnussons ur i Göteborg vara den enda butiken i hela världen som får sälja Doxa Sub över disk? Den frågan ställer iaf jag mig. Det ska bli intressant att följa hursomhelst.
 
Topp