• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

cjperry

Audemars
2-Faktor
Jag har för mig att det stod någonting i beställningen om att den ska levereras senare. Jag antar att de först tog emot beställning och sen tillverkar och levererar. Du kan nog få vänta om du har otur, men det är lite dåligt av Doxa att inte kunna leverera snabbare av det som finns på lagerhyllan.
Ja jag förbeställde i Maj med leverans i Augusti :)
Fick dock mail förra veckan om att klockan skickats till Doxa i Tyskland och att jag skulle ha den denna vecka, men verkar som sagt att det blev en miss med leveransen till Tyskland :)
 

v0n

Patek
2-Faktor
Rockar lillebrorsan i nya kläder, verkar bli en härlig dag idag :happyhappy:
mf4BA4v.jpg

GX7m572.jpg

BIpWmF1.jpg
 
Ja jag förbeställde i Maj med leverans i Augusti :)
Fick dock mail förra veckan om att klockan skickats till Doxa i Tyskland och att jag skulle ha den denna vecka, men verkar som sagt att det blev en miss med leveransen till Tyskland :)
Samma sits här men med 300tn. Enligt Doxa så har Fedex haft grymma förseningar vilket försinkat leveransen till Tyskland. Förhoppningsvis nästa vecka fick jag höra i fredags:) Hoppas din Carbon kommer snart med!
 
Topp