• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

Anthony

Omega
Desert Doxa
127601972_4111803635502805_4964174844007917599_o.jpg
 

Orrna

Cartier
Tjena!
Inte mkt bilder på sub200 här! Är lite sugen på en sådan i orange. Är det ett bra val eller ska jag spara pengarna till en fläskigare?
 

Gentle_Giant

Cartier
Kul! Vart har Ur-300: orna tagit vägen, eller har du dem kvar?
En Searambler sålde jag till James Lamdin på Analog Shift. Man känner ju till att han har en gedigen samling Doxa (Bland annat en original black-lung) men min uppfattning är att han smyger en del med sina klockor... Just det exemplaret jag sålde har jag aldrig sett på bild från honom, och han hävdade åtminstone att den skulle till sin privata samling...

Den nya professionalen tror jag fortfarande finns här på KS, den andra Searamblern på länk har jag kvar tillsammans med min Poseidon.

IMG_20180729_202125.jpg
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
En Searambler sålde jag till James Lamdin på Analog Shift. Man känner ju till att han har en gedigen samling Doxa (Bland annat en original black-lung) men min uppfattning är att han smyger en del med sina klockor... Just det exemplaret jag sålde har jag aldrig sett på bild från honom, och han hävdade åtminstone att den skulle till sin privata samling...

Den nya professionalen tror jag fortfarande finns här på KS, den andra Searamblern på länk har jag kvar tillsammans med min Poseidon.

IMG_20180729_202125.jpg
Bra att se att du har kvar ett par godbitar. Gillar no-lume sekundvisaren på searamblern :)
 

AndersM

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
En Searambler sålde jag till James Lamdin på Analog Shift. Man känner ju till att han har en gedigen samling Doxa (Bland annat en original black-lung) men min uppfattning är att han smyger en del med sina klockor... Just det exemplaret jag sålde har jag aldrig sett på bild från honom, och han hävdade åtminstone att den skulle till sin privata samling...

Den nya professionalen tror jag fortfarande finns här på KS, den andra Searamblern på länk har jag kvar tillsammans med min Poseidon.

IMG_20180729_202125.jpg
Den "nya" är kvar:cool:
20201207_211421.jpg
 

Donkii

Boushh
2-Faktor

Bilagor

  • 1607456409970.png
    1607456409970.png
    1.1 MB · Visningar: 7
Topp