• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

Maro

Audemars
När man talar om trollen:
D95B0579-E351-4221-9416-00FED5502FB7.jpeg
Nice!! Jävla segtransport ju! För dom där dubbla transportkostnaden så borde dom köra kurir!!
 

xBjörne

Rolex
2-Faktor
Hehe nää 300 Sharkhunter Black Lung... Jag skickade ett hotmail till dom :)
Återstår att se hur rädda de blev, jag tror att det kommer en Sharkhunter Black Lung :D

Nice!! Jävla segtransport ju! För dom där dubbla transportkostnaden så borde dom köra kurir!!
Det tycker jag också, ska mejla angående den dubbla debiteringen dock.
Förra gången låg klockan stilla på en terminal i sverige under två dagar bara för sakens skull (eftersom Doxa skickar med extrasnål-economy frakt).
 

Maro

Audemars
Återstår att se hur rädda de blev, jag tror att det kommer en Sharkhunter Black Lung :D


Det tycker jag också, ska mejla angående den dubbla debiteringen dock.
Förra gången låg klockan stilla på en terminal i sverige under två dagar bara för sakens skull (eftersom Doxa skickar med extrasnål-economy frakt).
Jag lever i drömmen att det släpps EN Sharkhunter och den kommer bli ny mysig mystik om.
 

Bagarebergstrom

KS Explorers Club
2-Faktor
Är den orangea som är lumeplupp. Lyser svagt och inte så länge men mer troget originalet. ...som väl inte hade någon lumeplupp?
Okej :) där ser man. Är det någon som kan bjucka på en lumeshot på sin 300? Frågan är varför dom inte körde någon lume i så fall. Känns rätt väsentligt och teknologin fanns ju :)

Gillar för övrigt att dom kör olika färger på index/visare och bezelns plupp på PA.n.
IMG_20171114_214740.jpg
 

xBjörne

Rolex
2-Faktor

xBjörne

Rolex
2-Faktor
Topp