• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

Ernesto

Patek
2-Faktor
Tog seriöst på mig min Doxa 300 för denna film :cigar:

Jacques Havets Utforskare

575C46FD-4B5C-4D87-AB23-2092474157C4.jpeg
 

Ontrackpiraten

Rolex
2-Faktor
Go kväll

Jag pratade med en klockintreserad bekant som är i 60års åldern. Han berättade att han hållt på med dykning på 70-talet och att han då skaffat en enligt honom riktigt bra och häftig dykarklocka. När jag frågade vad det var för någon och om han hade kvar den blev svaret: Javisst! Det är en Doxa och har jag kvar den. Den används än idag, även om den inte dyks med längre. Och så här ser den ut:
IMG_2179.JPG

Helt klart använd men fortfarande häftig!
 

Maro

Audemars
Go kväll

Jag pratade med en klockintreserad bekant som är i 60års åldern. Han berättade att han hållt på med dykning på 70-talet och att han då skaffat en enligt honom riktigt bra och häftig dykarklocka. När jag frågade vad det var för någon och om han hade kvar den blev svaret: Javisst! Det är en Doxa och har jag kvar den. Den används än idag, även om den inte dyks med längre. Och så här ser den ut:
IMG_2179.JPG

Helt klart använd men fortfarande häftig!
Läcker! Kommer han ihåg varför han bytt länk?
 
Topp