• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

ANALOGUE

Patek
2-Faktor
Nu har jag fått ett par ok bilder... :)
IMG_20180917_164331.jpg
IMG_20180917_163839.jpg
IMG_20180917_153227.jpg
IMG_20180917_153117.jpg
 

NikkeL

Breitling
Hälsningar från Finland. Roligt att se att här finns så många doxa entusiaster, vi har inte så många här hemma.
Har haft klockan en tid nu, men kan inte bestämma mig om jag gillar den eller inte. Den sitter ju jätte bra på armen och länken är jätte bekväm. Den är ju lite lite olik de flesta andra klockor, både på gott och ont. Kanske man får lite stöd här på sina tankar?
Mvh Niklas
E7FA500D-B9C9-4CD1-BFEB-E0FB2B59F976.jpeg
 

AndersM

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Hälsningar från Finland. Roligt att se att här finns så många doxa entusiaster, vi har inte så många här hemma.
Har haft klockan en tid nu, men kan inte bestämma mig om jag gillar den eller inte. Den sitter ju jätte bra på armen och länken är jätte bekväm. Den är ju lite lite olik de flesta andra klockor, både på gott och ont. Kanske man får lite stöd här på sina tankar?
Mvh Niklas
E7FA500D-B9C9-4CD1-BFEB-E0FB2B59F976.jpeg
"...sitter ju jätte bra på armen och länken är jätte bekväm. Den är ju lite lite olik de flesta andra klockor..." ja, där har du allt du behöver hos en klocka. Att den sen gör en glad är ju det som gör den till nåt av det bästa man kan ha på armen. Välkommen hit:)
 
Senast ändrad:

AndersM

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Jag byter kanske band för ofta för det sliter på bandstiften. Vet nån vart man bäst köper till en 300 50th Anniversary?
 

Maro

Audemars
Hallå tråden!

Min gode vän Ulf söker en orginallänk till sin Doxa som han dök med på 70-talet. Har ni tips var han kan hitta en? Den gamla gick tydligen sönder nån gång sent 70 början 80 och han vill gärna komplettera den.
D4F0AD11-CEA3-4B0D-8B24-09E40BA89E05.jpeg


Trevlig helg
Stilig! Tyvärr inte det lättaste att hitta längre och dyker dom upp så är dom galet dyra. Inga tips var han ska kolla direkt, kanske att hålla lite koll på WUS.
 

AndersM

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor

Patrik Rosén

Breitling
2-Faktor
Hängde i nån facebook-grupp för dykare och dessa dök upp rätt ofta, så satans fina, men har inte vågat/orkat kolla upp vad de kostar. Får en känsla av att de är galet dyra helt enkelt, men galet fina måste jag säga! Keep em coming!
 

Watchout

Omega
Har abstinens.. måste ha tag i en orange black lung. Såg att det var en poseidon till salu men har för små handleder:(
Om jag hugger den, är det någon med en BL som vill byta? :angel:
Alla Doxa måste stanna på KS! Mer doxa åt folket!!!
 
Topp