• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
En här iaf :)
IMG_20181117_133248.jpg
IMG_20181117_133014.jpg
Så jävla schysst! Älskar breda vridringar och små tavlor. :hungry:
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Bild från i vintras så jag har kanske publicerat samma eller en snarlik tidigare men det struntar jag i. Det blir nya dykbilder i tråden inom kort.

5933EC78-2482-40BE-B024-AB2D9E531CCB.jpeg
Riktigt nice. Ska till Karibien över nyår så då lär det bli en hel del dyk, ska bli skoj.

Hoppas verkligen ha hittat en 300 innan dess...tänk så är det någon medgörlig själ som ser detta......
 

Watchout

Omega
Riktigt nice. Ska till Karibien över nyår så då lär det bli en hel del dyk, ska bli skoj.

Hoppas verkligen ha hittat en 300 innan dess...tänk så är det någon medgörlig själ som ser detta......
Ställ dig sist i kön;) jag har officiellt första tjing på alla Blacklung som ev kommer ut till försäljning - se inlägg från 3/10 2017
"Oavsett förklarar jag mig här och nu som officiellt först i kön för en beggad Aqua Lung":angel:;)
 
Topp