• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den officiella Gant-tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tjena allihopa på KS!

Lämnade Klocksnack efter en del hatande men nu är jag tillbaka! Har förstått att Filip Tysander lurade mig hela tiden och att jag inte hade någon DW i vitguld eller 18k, utan det var vanligt plätterat:grumpy: Numera har jag gått över till Gant, ett klockmärke som grundades 1949, alltså ett klockmärke som har en gedigen historia. Jag själv har tre stycken från dem, en i platina och två i 18k guld. Jag älskar att den har inhouse-quartz, alltså går bättre än alla Rolex och Omega. Den har glasbaksida också så att man ser rotorn i vitguld. Jag tyckte att det saknades en tråd här på Klocksnack om Gant, ös på med bilder!

Ingen trådstart utan bilder som man säger:D:rolleyes:
Fil 000.jpeg
 
Här ser ni perpetual-kalendern på modellen, grym funktion! Sprickan i glaset kommer från när jag sabrerade häromdagen, trist men får köpa en ny snart.
Fil 000 (1).jpeg
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp