• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hublot-tråden

Greven78

Cartier
Denna rackare beställd. Får den bedömt om 1 vecka.
 

Bilagor

  • IMG_20190514_124606.jpg
    IMG_20190514_124606.jpg
    107.4 KB · Visningar: 11

Greven78

Cartier
I den senaste katalogen från Hublot så ser Big bang Ceramic gold ut som första bilden.
När jag var inne i butiken så hade de en Ceramic gold inne men den ser ut som bild två och personalen säger att det är den senaste. Är det någon som vet hur det ligger till?
 

Bilagor

  • IMG_20190527_191255.jpg
    IMG_20190527_191255.jpg
    91.8 KB · Visningar: 6
  • Screenshot_20190527_191420_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20190527_191420_com.android.chrome.jpg
    111.4 KB · Visningar: 8

Swizz beat

Patek
2-Faktor
I den senaste katalogen från Hublot så ser Big bang Ceramic gold ut som första bilden.
När jag var inne i butiken så hade de en Ceramic gold inne men den ser ut som bild två och personalen säger att det är den senaste. Är det någon som vet hur det ligger till?
Enkelt svar, båda modellerna finns, olika ref. på dem. Du hittar båda på Hublot hemsida exempelvis
 

Swizz beat

Patek
2-Faktor
Ok, tack. Jag tänkte att den första kanske var en uppdatering av den andra, att man gör någon liten förändring varje år eller något för att inte stå still :)
Nix, samma modell i grund och botten, bara olika utförande på urtavlan i detta fall, samt att den ena har polerad keramisk bezel, den andra borstad
 

Swizz beat

Patek
2-Faktor
@Swizz beat
Har du provat 42mm Unico nått?
Har du fler bilder från när du pröva CF kronografen?
Tyvärr inte, väntar fortfarande på att min AD skall få in 42mm UNICO, men det dröjer väldigt lång tid. När jag var hos Hublot i Genève i september förra året sade de att den skulle komma in i oktober. När den kommer till Sverige är oklart i nuläget, hoppas på så fort som möjligt
 

kvarre

Cartier
2-Faktor
Tyvärr inte, väntar fortfarande på att min AD skall få in 42mm UNICO, men det dröjer väldigt lång tid. När jag var hos Hublot i Genève i september förra året sade de att den skulle komma in i oktober. När den kommer till Sverige är oklart i nuläget, hoppas på så fort som möjligt

Uppfattat! Ramlade in på ett klipp när ablogtowatch visar upp den lite snabbt.. proportionerna såg riktigt bra ut för att vara nysläpp av Hublot.
 

Swizz beat

Patek
2-Faktor
Uppfattat! Ramlade in på ett klipp när ablogtowatch visar upp den lite snabbt.. proportionerna såg riktigt bra ut för att vara nysläpp av Hublot.
Absolut, Hublot har ju slimmat till och minskat ned storleken på den nya kalibern av Unico i 42mm med mindre boett, bra att de satsat på en mindre modell på sitt flaggskepp
 
Topp