• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hublot-tråden

Richie

Audemars
2-Faktor
Tack!
Saftiga pengar för ett litet gummiband! :wtf:
Är ju småpengar i det stora hela, köper man klocka för 10tusentals kronor vill man ju ogärna dra på ett gummi för 2-300kr..
Lite som att köpa en M5:a och sen köpa typ Nankang-däck ;)

Tyckte mitt Everest var dyrt för 2k men såhär i efterhand ångrar jag mig inte direkt!
 

P-vakten

Patek
2-Faktor
Blev med Hublot idag.
Kul klocka, jag gillar den än så länge... Inget direkt märkvärdigt men ändå..! :D
E6D5DAFC-CA03-480B-9659-9789F5E9EC96.jpeg
Storlek på den? Ser fin ut, smidig och nätt.
 

Norda

Panerai
Är ju småpengar i det stora hela, köper man klocka för 10tusentals kronor vill man ju ogärna dra på ett gummi för 2-300kr..
Lite som att köpa en M5:a och sen köpa typ Nankang-däck ;)

Tyckte mitt Everest var dyrt för 2k men såhär i efterhand ångrar jag mig inte direkt!
Sjukt bra jämförelse och jag tar direkt tillbaka det jag skrev tidigare! :D

Man kan fixa egna i skinn...
Kul idé. Men jag har nog varken tålamod eller kunskap för det...

Storlek på den? Ser fin ut, smidig och nätt.
Den är 42, men den upplevs som mindre enligt mig. Gillar den skarpt!
 

Fergi

Rolex
2-Faktor
Ska ta o läsa igenom hela hublot tråden ikväll men är liiite sugen ibland på att testa en hublot, främst är de väl på bild en big Bang som lockar mest men vet inte om de är lite utanför budgeten trots att jag tittat på billigaste modellerna..nån som har lite synpunkter på suber b modellerna? Nån som kan förklara skillnaderna i boett mm på classic fusion och big Bang? :)
 

UNO

Panerai
Svarta är Big Bang utan snabblås för bandbyte.
Classic F har betydligt mer konventionell boett.
20AEC33D-C418-4108-848B-0E542B00A5A3.jpeg
A7AFD6C6-84B3-4FFE-BA0F-42B8B74A9A2B.jpeg
Ska ta o läsa igenom hela hublot tråden ikväll men är liiite sugen ibland på att testa en hublot, främst är de väl på bild en big Bang som lockar mest men vet inte om de är lite utanför budgeten trots att jag tittat på billigaste modellerna..nån som har lite synpunkter på suber b modellerna? Nån som kan förklara skillnaderna i boett mm på classic fusion och big Bang? :)
 

Kaptenens

Cartier
Pledge Member
Ska ta o läsa igenom hela hublot tråden ikväll men är liiite sugen ibland på att testa en hublot, främst är de väl på bild en big Bang som lockar mest men vet inte om de är lite utanför budgeten trots att jag tittat på billigaste modellerna..nån som har lite synpunkter på suber b modellerna? Nån som kan förklara skillnaderna i boett mm på classic fusion och big Bang? :)
Gör det! Också velat länge på om Hublot är värt ett köp eller inte min köpte min första i veckan och det kändes helt rätt från första minut! Länge sen jag fastna så direkt för en klocka och då har jag ändå gått igenom ett tiotals rolex.
CF är ju betydligt mer diskret men kör man på en Hublot så ska det inte vara diskret tycker jag :)
 

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Ska ta o läsa igenom hela hublot tråden ikväll men är liiite sugen ibland på att testa en hublot, främst är de väl på bild en big Bang som lockar mest men vet inte om de är lite utanför budgeten trots att jag tittat på billigaste modellerna..nån som har lite synpunkter på suber b modellerna? Nån som kan förklara skillnaderna i boett mm på classic fusion och big Bang? :)
Classic fusion är nice. Trehandarna och kronograferna. Svart tavla är ganska tråkig.
 
Topp