• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hublot-tråden

bernoulli

Audemars
2-Faktor
Kommande automatisk jumbo a 38mm borta hos Kaplans. https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3794/vara/1675072
0.jpeg
 

Mauritz

Rolex
Hej,
Har sett ett antal Hublo:er samt ägt någon men inte sett någon som har baksida med texten TUIGA-1909 förrän nu.
Blivit erbjuden en med denna baksida men magkänslan säger att den inte är koscher och då är det i regel så men ville bara höra med Er om det finns en sådan baksida samt vad som är speciellt med den. Just denna skall vara köpt i Dubai och cert etc. skall finnas.
 

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Hej,
Har sett ett antal Hublo:er samt ägt någon men inte sett någon som har baksida med texten TUIGA-1909 förrän nu.
Blivit erbjuden en med denna baksida men magkänslan säger att den inte är koscher och då är det i regel så men ville bara höra med Er om det finns en sådan baksida samt vad som är speciellt med den. Just denna skall vara köpt i Dubai och cert etc. skall finnas.
Lägg upp bilder.
 
D

Deleted member 8389

Guest
Är inne på Hublot och har fastnat för en Classic Fusion Chrono. Vad säger ni som vet om denna modell?
6EC74CDB-C6AF-4009-B8DD-AED121CB31C3.jpeg
 

dopef1sh

Omega
Hej alla !

Såg nyligen en, vad jag tror, Classic Fusion med svart urtavla 38mm. Den va riktigt riktigt stilig på honom. Har aldrig uppskattat Hublot nämnvärt. Dels för att jag har en liten handled, dels för att jag generellt upplever de flesta modeller som för stora. Men just denna 38mm? var riktigt fin. Klockan har ju både en polerad och borstad del. Nu fick den polerade delen mer utrymme och jag fick verkligen blänga en längre stund för att ens notera vad det var för klocka.

Nu till min fråga, är det någon som sitter på en sådan och kan lägga upp lite fler bilder så jag får ta mig en titt. Väldigt fattigt med 38mm CF-bilder där ute.

Allt gott alla
 

Swizz beat

Patek
2-Faktor
Hublot har väl aldrig varit en investering. Men hur det ser ut om 50år vet man aldrig.
Hublot är en investering i dig själv och för att ha roligt över deras egna designspråk, inte bara en investering i spekulation som många köper andra hypade klockmärken för :) Min Hubbe är nog fortfarande den klocka jag mest ser fram emot att bära och då har jag ägt ganska mycket annat från andra tillverkare
 
Topp