• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hublot-tråden

Hö_97

Omega
Test av Hublot Classic Fusion Power Reserve Titanium med in-house-verket HUB1601:
http://www.ablogtowatch.com/hublot-classic-fusion-power-reserve-titanium-watch-review/

Vacker baksida! :)
Hublot-Classic-Fusion-Power-Reserve-Titanium-aBlogtoWatch-24.jpg
Framsidan är inte så dum den heller!
 

hannes1988

Cartier
Någon som orkar göra en uppoffrande mätning lug till lug på classic fusion 42mm.
Jag är så sugen... Sen inte alls... Sen älskar jag den till senare hata den. Men tror att jag bör testa den på handleden egentligen men hade vart kul att veta måttet så kan suga lite på det därifrån.
 

Hö_97

Omega
Någon som orkar göra en uppoffrande mätning lug till lug på classic fusion 42mm.
Jag är så sugen... Sen inte alls... Sen älskar jag den till senare hata den. Men tror att jag bör testa den på handleden egentligen men hade vart kul att veta måttet så kan suga lite på det därifrån.
Har en 38:a som jag kan mäta om det skulle va till någon hjälp! :)
 
Någon som orkar göra en uppoffrande mätning lug till lug på classic fusion 42mm.
Jag är så sugen... Sen inte alls... Sen älskar jag den till senare hata den. Men tror att jag bör testa den på handleden egentligen men hade vart kul att veta måttet så kan suga lite på det därifrån.

Vet inget mått men har haft en, dom bärs mindre ån 42mm iallafall IOM att den är rätt tunn...

Riktigt fin klocka iallafall..
 

hannes1988

Cartier
Vet inget mått men har haft en, dom bärs mindre ån 42mm iallafall IOM att den är rätt tunn...

Riktigt fin klocka iallafall..

Jepp hade en CF 45 mm tidigare och den satt bra på mina tunna handleder, bär annars max 40 mm!

Jo får nog allt testa är egentligen mest sugen på Chronon och då är det ju minst 42 som gäller. Rockar ju PADI nu och tycker inte den är för stor men gillar inte när bandhornen om man kan kalla dom det på en hublot sticker ut över armen så det ser ut som att klockan svävar i luften över armen.
 

Calfen

Panerai
Jo får nog allt testa är egentligen mest sugen på Chronon och då är det ju minst 42 som gäller. Rockar ju PADI nu och tycker inte den är för stor men gillar inte när bandhornen om man kan kalla dom det på en hublot sticker ut över armen så det ser ut som att klockan svävar i luften över armen.

En CF 45 mm känns betydligt mindre än en AP ROO på 42 mitt råd är verkligen att testa dig fram som du skriver :) Band hornen på CF känns mer som början på en länk än som en del av boetten om du frågar mig!
 

maximuspro

Panerai
2-Faktor
Ja tycker Hublot är en schyst klocka som sticker ut lite, är lite trött på Rolex gmt o sub som i och för sig är fina men de är så intetsägande. Kanske skulle byta batman mot en Hublot?:D
 

Torsten

Vacheron
2-Faktor
Någon som orkar göra en uppoffrande mätning lug till lug på classic fusion 42mm.
Jag är så sugen... Sen inte alls... Sen älskar jag den till senare hata den. Men tror att jag bör testa den på handleden egentligen men hade vart kul att veta måttet så kan suga lite på det därifrån.
Om det är samma boett som på Classic Fusion Chrono så är det 52 mm.

Kan tyvärr inte länka till sidan med uppgifterna då det inte är tillåtet enligt forumets regler ;)
 
Topp