• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den officiella MALM tråden

Malm i kaos snöväder
1000083123.jpg

Härligt tavla på den där. Hur är kontrasten med visarna? ser mycket bättre ut på den där än den catalina jag hade som hade typ en grå tavla och pvd case för många år sedan då försvann visarna i tavlan Men som sagt på denna ser det bättre ut.

@Sthlm-Nicklas är det inte du som har en med lila tavla också?

Själv bjuder jag på lite lume, otroligt cool effekt på denna med allt som lyser😃
1000083260.jpg

Härligt tavla på den där. Hur är kontrasten med visarna? ser mycket bättre ut på den där än den catalina jag hade som hade typ en grå tavla och pvd case för många år sedan då försvann visarna i tavlan Men som sagt på denna ser det bättre ut.

Själv bjuder jag på lite lume, otroligt cool effekt på denna med allt som lyser😃
1000083260.jpg
Läsbarheten är riktigt bra! Är lite känslig för det faktiskt på äldre dar 😅 Blev tvungen att sälja en GS med champagnetavla och silvervisare just därför 😊

Din Frogdiver är riktigt mäktig alltså 😍

Catalina är ju överlag en sjukt fin modell.
Väldigt mycket klocka för pengarna
Min piece unique💜

Screenshot_20251124_034835_Gallery.jpg

Ni har sett att Malm har lagt upp några modeller på svart fredagsrea?

Gillar denna, ni som har dessa hur bärs de? Tänker 44mm kan ju va rejält men ibland missvisande 🤓

Gillar denna, ni som har dessa hur bärs de? Tänker 44mm kan ju va rejält men ibland missvisande 🤓
Om den har samma storlek och vikt som frogdiver 44mm så kan jag säga att den är rejält stor och tung😬

Tillbaka
Topp