Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt tavla på den där. Hur är kontrasten med visarna? ser mycket bättre ut på den där än den catalina jag hade som hade typ en grå tavla och pvd case för många år sedan då försvann visarna i tavlan Men som sagt på denna ser det bättre ut.Chillar i soffan
![]()
Läsbarheten är riktigt bra! Är lite känslig för det faktiskt på äldre darHärligt tavla på den där. Hur är kontrasten med visarna? ser mycket bättre ut på den där än den catalina jag hade som hade typ en grå tavla och pvd case för många år sedan då försvann visarna i tavlan Men som sagt på denna ser det bättre ut.
@Sthlm-Nicklas är det inte du som har en med lila tavla också?
Själv bjuder jag på lite lume, otroligt cool effekt på denna med allt som lyser![]()
![]()
Härligt tavla på den där. Hur är kontrasten med visarna? ser mycket bättre ut på den där än den catalina jag hade som hade typ en grå tavla och pvd case för många år sedan då försvann visarna i tavlan Men som sagt på denna ser det bättre ut.
@Sthlm-Nicklas är det inte du som har en med lila tavla också?
Själv bjuder jag på lite lume, otroligt cool effekt på denna med allt som lyser![]()
Ni har sett att Malm har lagt upp några modeller på svart fredagsrea?
Om den har samma storlek och vikt som frogdiver 44mm så kan jag säga att den är rejält stor och tungGillar denna, ni som har dessa hur bärs de? Tänker 44mm kan ju va rejält men ibland missvisande
![]()
A-11 Silver 44 Automatic Ltd.
MALM Watches – klockmärke från Sverige som tillverkar pilotklockor inspirerade av svensk flyghistoria. Våra klockor designas med grupper ur svenska flygvapnet. Fri frakt. 5 års garanti.se.malmwatches.com
Om den har samma storlek och vikt som frogdiver 44mm så kan jag säga att den är rejält stor och tung![]()
Man vänjer sig vid tyngden tog en vecka för mig att bli van gick liksom från en dressig rektangulär söner på 28x40mmHar provat nu, lite stor. Och framförallt tung. Hade den funkat på band bättre, lite sådär med stålfästet tycker jag, så kanske. Gummit kostar ju huggorm![]()
En Landsort?Suttit på sen köp snart får den sällskap av en annan svensk djupdykare
![]()
Den står på önskelistan också.En Landsort?