• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den Officiella Tag Heuer Tråden

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Hur ligger

Ok tack för hjälpen.
Enda kruxet nu är att hitta en äkta
Verkar ju finnas massa bra fejks (läste nån tråd om det här)
Där även kaplans blev lurade (värderingsintyg så även om jag såg en till salu där nu som jag gillade så vågar jag inte köpa en där)

Antar man kunde gå in på TH hemsida och knappa in serienumret och se om den var äkta?

Ja det verkar vara en djungel :rage:

Får nog vänta tills det dyker upp någon här på KS även om även de blev lurade i något fall.
Är man orolig för att bli blåst, handla från AD och ha en god nattsömn.
Priset går givetvis att förhandla om.
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
20200202_101133.jpg
 

R38148

Cartier
2-Faktor
Ursäkta bombningen av tråden, men vid närmare eftertanke tror jag på fullt allvar att Autavian inte bara duger som OWG utan även som en GADA.
 

Daedalus

Rolex
2-Faktor
Ursäkta bombningen av tråden, men vid närmare eftertanke tror jag på fullt allvar att Autavian inte bara duger som OWG utan även som en GADA.
Autavian är superfin! Det enda problemet jag hade med den är att den är lite för stor/hög för att fungera bra i dressade sammanhang. Samtidigt kan jag önska att den inte bara var polerad utan borstad, detta gjorde att jag inte bar den i alla tänkbara situationer utan hellre bytte till en billig och tillförlitlig beater när det vankades hårdjobb.
 

R38148

Cartier
2-Faktor
Autavian är superfin! Det enda problemet jag hade med den är att den är lite för stor/hög för att fungera bra i dressade sammanhang. Samtidigt kan jag önska att den inte bara var polerad utan borstad, detta gjorde att jag inte bar den i alla tänkbara situationer utan hellre bytte till en billig och tillförlitlig beater när det vankades hårdjobb.
Håller med dig om att de borde ha borstat i alla fall delar av boetten och armbandet. Jag har den i även dressade sammanhang, även om jag förstår vad du menar. Det är ju inte någon tunnis. Men den är ändå inte bara sportig utan även elegant kan jag tycka.
 
Topp