• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den Officiella Tag Heuer Tråden

Hugii

Audemars
IMG_5127.JPG
IMG_5132.JPG
IMG_5135.JPG
IMG_5136.JPG

Får väl krossposta lite. Provade denna under Basel och tyckte direkt att den var trevlig. I "vanligt" ljus däremot är den riktigt snygg. Ser fram emot att recensera denna.
Du får skärpa dig och sluta framkalla "måste-ha-begär"!! :)
Är det 22 bandbredd? Vill se racing band på den snart (finns inget snyggare än en Heuer på racing strap). :)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Du får skärpa dig och sluta framkalla "måste-ha-begär"!! :)
Är det 22 bandbredd? Vill se racing band på den snart (finns inget snyggare än en Heuer på racing strap). :)
Sorry... :woot:
Har inte mätt än, 22mm är det dock inte, skulle gissa på 20mm.
 

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Dåligt drar i den här tråden!
Därför slänger jag upp en bild på min älskade way2112 som tyvärr måste lämna. Så hojta till om ni är sugna.
Kommer absolut bli fler Tags i framtiden! Gillar dom, speciellt den här modellen skarpt! :)
IMG_1708.JPG
IMG_2086.PNG
 

bullen

Cartier
Hej Tag Heuer-folket!
Håller på att försöka sälja min Carrera och är osäker på om Viklåset +lädret jag fick med verkligen är äkta? Är det någon här som kan hjälpa mej med en sådan bedömning, gillar inte att vara otydlig i säljaanonnser :)
IMG_5029.JPG
IMG_5030.JPG

Kan försöka ta bättre bilder när jag kommer hem från jobbet om det behövs.

Tack på förhand..
 

Kråksaltarn

Panerai
2-Faktor
Hej Tag Heuer-folket!
Håller på att försöka sälja min Carrera och är osäker på om Viklåset +lädret jag fick med verkligen är äkta? Är det någon här som kan hjälpa mej med en sådan bedömning, gillar inte att vara otydlig i säljaanonnser :)
IMG_5029.JPG
IMG_5030.JPG

Kan försöka ta bättre bilder när jag kommer hem från jobbet om det behövs.

Tack på förhand..

Vad står det för ref på det? Jag tänker att du, rätt och slätt kan jämföra det mot andra..?

Jag har ett FC5037 från i år, och min spontana tanke är att mitt ser betydligt mer genomarbetat ut, större och mer solida delar:

20170708_083640.jpg


Det behöver ju däremot inte betyda att ditt inte är original, det kanske bara är äldre..?
 
Topp