• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den Officiella Tag Heuer Tråden

Frodda

Omega
Hej alla!

Spontan frågan bland alla experter. Tittar på en klocka till salu.
En TH Carrera calibre 16 chronograph
Tryckknappar har fallit av(2st), någon som varit med om detta? Möjlig orsak?
Någon som har gissning på vad detta kostat laga? Har ingen input på årsmodell el serie nr.
Tacksam för snabbt svar..
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Hej alla!

Spontan frågan bland alla experter. Tittar på en klocka till salu.
En TH Carrera calibre 16 chronograph
Tryckknappar har fallit av(2st), någon som varit med om detta? Möjlig orsak?
Någon som har gissning på vad detta kostat laga? Har ingen input på årsmodell el serie nr.
Tacksam för snabbt svar..
Har du några bilder på olyckan?
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Nej tyvärr har jag inte detta i detta fallet, säljaren uppskattar kostnaden till 4-5000kr för reperation och vill egentligen bara veta vad man borde ge för klockan.
För övrigt finns det inga fel på klockan, såg ytterst fin ut på bilderna jag såg.
Då kanske du kan länka annonsen.
 

PCB

Audemars
Fyndade en tag idag:)


image.jpeg
 

par

Patek
2-Faktor
Förhoppningsvis bärs den som en 44,5 Hublot, dvs mycket bra. Gissar dock den kommer känns lite större då bandhornen ser längre ut. Har du provat den?
Coolt med skeletterat inhouse för $4900.
Jag har testat den, upplevelsen är större än hublot av samma storlek. Mycket beror på bandhornen som är långa. Snart släpps ju tourbillon i helsvart som kommer bli löjligt snygg och med bra pris.
 

Greven

Audemars
Reflektion 1: Ovanligt analog presentation av en sådan high tech klocka. Vågar jag säga trist presentation? Ja, det vågar jag.
Reflektion 2: För en smartwatch så har de lyckats rätt bra med utseendet!
 

Ruben

Rolex
Kommer klockan stödja både ios och android?
prislapp?
när börjar den säljas?

(orkar inte kolla igenom 17min video)
 

_jonte

Patek
  • Like
Reactions: par
Topp