• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den Officiella Tag Heuer Tråden

par

Patek
2-Faktor
Så jävla läcker, en sådan måste man ju ha. Man kan ju undra varför deras modeller läcker ut så som de gör? Medvetet antar jag? Konstig strategi.

Från att de lanserade nya keramiska aquaracer tog det 6mån innan den fanns på hemsidan. Knäpptyst om den i övrigt och de flesta versionerna har inte dykt upp än. Tvärtom mot klockan ovan dvs
 

_jonte

Patek
Så jävla läcker, en sådan måste man ju ha. Man kan ju undra varför deras modeller läcker ut så som de gör? Medvetet antar jag? Konstig strategi.

Från att de lanserade nya keramiska aquaracer tog det 6mån innan den fanns på hemsidan. Knäpptyst om den i övrigt och de flesta versionerna har inte dykt upp än. Tvärtom mot klockan ovan dvs
Ny strategi kanske? Gissar det kommer från mindre visningar, likt den du var på? Skoj hursomhelst med teasers.
 

Frodda

Omega
Hej alla

Jag har spanat på en TG, då min kunskap om tag heuer är ytterst begränsad.
Tag Heuer, Carerra, "Tachymetre", refnr.CV2014-3, snr.EAB0466
Vad har ni säga om denna? Något hänga i julgranen? Vad kostar en länk?
 

Bilagor

  • 218088247_da0dbb13-27d2-4444-a896-b4b60a9f5feb.jpg
    218088247_da0dbb13-27d2-4444-a896-b4b60a9f5feb.jpg
    30.6 KB · Visningar: 104
  • 218088247_a22cc099-98cf-4b82-9e29-fbaf08e79f70.jpg
    218088247_a22cc099-98cf-4b82-9e29-fbaf08e79f70.jpg
    30 KB · Visningar: 90

Syven

Panerai
2-Faktor
Hej alla

Jag har spanat på en TG, då min kunskap om tag heuer är ytterst begränsad.
Tag Heuer, Carerra, "Tachymetre", refnr.CV2014-3, snr.EAB0466
Vad har ni säga om denna? Något hänga i julgranen? Vad kostar en länk?

Har en fast versionen med silverfärgad sekund visare.
Tycker mycket om den och som begagnad tycker jag den är mycket prisvärd.
Vet ej priset på länken men den är trevlig!
 

Frodda

Omega
Har en fast versionen med silverfärgad sekund visare.
Tycker mycket om den och som begagnad tycker jag den är mycket prisvärd.
Vet ej priset på länken men den är trevlig!

Som så mycket annat kan jag inte peka på exakt vad det är jag gillar, de bara finns där liksom.
Men tack för input.
Vad är en rimlig summa för klockan?
 

Syven

Panerai
2-Faktor
Är den servad?
Hur bedömer Du skicket?
Ska en länk köpas till?
Mycket som påverkar priset.
Med det sagt har jag sett att ex legat ute för 15~20.
 

Frodda

Omega
Är den servad?
Hur bedömer Du skicket?
Ska en länk köpas till?
Mycket som påverkar priset.

Bedömer skicket är ok, service historiken vet jag ej, personen som säljer den säger den är från kaplan.
Länk köper jag nog till om jag slår till.
Ytterst tacksam för dina svar!
Med det sagt har jag sett att ex legat ute för 15~20.
 

Syven

Panerai
2-Faktor
Inga problem. Hjälper gjärna till.
Om länk och service ska betalas utöver priset så hade inte jag betalat över 15. Helst några tusen under...
 

Virrevet

Omega
Kan det vara så att någon här sitter på nya Aquaracer calibre 5 tro? Vad tycker ni, första intrycket? Skulle va kul att få se lite pics som inte är tagna i en fotostudie! Aldrig varit sugen på en TH försen idag då jag fick syn på denna:
Skärmavbild 2015-11-12 kl. 18.37.30.png
Jag är nämligen lite halvt på jakt efter en dykare och denna landar inom prisklassen. Vilka kan tänkas ha denna inne så att man kan kika på den?
 

PCB

Audemars
TH gör mycket rätt nu,
har verkligen tightat upp designen på senare år
tex aquaracer 300 modellerna är riktigt nice nu
 

par

Patek
2-Faktor
Kan det vara så att någon här sitter på nya Aquaracer calibre 5 tro? Vad tycker ni, första intrycket? Skulle va kul att få se lite pics som inte är tagna i en fotostudie! Aldrig varit sugen på en TH försen idag då jag fick syn på denna:
Skärmavbild 2015-11-12 kl. 18.37.30.png
Jag är nämligen lite halvt på jakt efter en dykare och denna landar inom prisklassen. Vilka kan tänkas ha denna inne så att man kan kika på den?
Bästa de gjort på länge. Däremot såg jag den i verkligheten och blev inte lika sugen. Bara sett den i färgen ovan dock. Blått eller svart svart känns mer lovande
 

Diego Milito

Breitling
Är sugen på att skaffa en tredje medlem också, men har lite beslutsångest. Monacoklockan lockar, samtidigt funderar jag på smartklockan. Är det värt att inhandla en sådan tro?
 

Oscarfare

Breitling
Någon som sitter på en Aquaracer, blåa varianten med stål och guld länk som vill göra mig till en lycklig människa genom försäljning=
 
Topp