Många gånger ser en klocka stor ut på bild beroende på hur man tar bilden med vinklar osv. När den syns på armen av människor som står bredvid brukar sånt inte märkas förutom att den kan ge ett mer närvarande intryck.. Fet klocka, behåll den om den används.
Kan du få vettigt betalt så sälj. Det är ju alltid kul att byta. Annars kan du köpa ett nytt armband till klockan så blir det som en ny klocka.
Första lite roliga klockan. Köpt av en klocksnackare. Känner jag mig själv rätt kommer den snart ut på köp & sälj.
Grattis, fantastiskt fin är den. Står definitivt på min lista över måsten en vacker dag. Nu behöver vi bilder på baksidan också, det är ju en av de sexigaste detaljerna med klockan
Inte jag heller. Köpt från Tradera förra veckan. Identiskt med en tidig (typ från -81 kanske) Heuer 980.006 men med Posiedon-logga i s f Heuer. Men verket har en Heuer-logga och boetten är stämplad Heuer-Leonidas. Han som sålde den fick den i present 82-83 trodde han. Han använde den stora delar av 80-talet sen har den legat i en låda tills nu. Det är allt jag vet än så länge.