• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den Officiella Tag Heuer Tråden

Mojbjörn

Cartier
Tja!
BBA61FC6-8ABC-4902-8EBB-FBDEFAEE900C.jpeg
Rätt så färsk här på KS. Gillar Tag Heuers grejer skarpt och tänkte bjuda här (i min första post någonsin) på mitt par i Calibre 5, Aquaracer (WAY208C) och Formula 1 (WAZ2011-0).
Välkommen!
 
R

Raderad medlem 15346

Guest
Skäll gärna på mig om jag är blind, men när släpps den?
Det är inte helt tydligt än men jag fick svar från Watchiary på instagram att han tror den borde finnas att köpa i Sverige i oktober.

Wathiarys bilder ger för övrigt ett annat intryck vad gäller den gröna tavlan, risk att man blir besviken när den gröna inte poppar lika fint irl...
 

AlexLindh

Cartier
Det är inte helt tydligt än men jag fick svar från Watchiary på instagram att han tror den borde finnas att köpa i Sverige i oktober.

Wathiarys bilder ger för övrigt ett annat intryck vad gäller den gröna tavlan, risk att man blir besviken när den gröna inte poppar lika fint irl...

Är väl sunburst?
Så beror förmodligen helt och hållet på miljö, poppar som fan i solen och mer subtil i skugga, precis som den blå tavlan, eller?
 
R

Raderad medlem 15346

Guest
Är väl sunburst?
Så beror förmodligen helt och hållet på miljö, poppar som fan i solen och mer subtil i skugga, precis som den blå tavlan, eller?
Antagligen men jag upplever inte att man marknadsför de blå som lika läskande superduperfärgglada på den nivån som man extremt framhäver den gröna
 

AlexLindh

Cartier
Antagligen men jag upplever inte att man marknadsför de blå som lika läskande superduperfärgglada på den nivån som man extremt framhäver den gröna
Du har en poäng, men där skulle jag snarare säga att de är dåliga på att framhäva den blåa tavlan i sitt esse, så förhoppningsvis är den gröna lika bra i solljus som det ser ut på bild!
 
Topp