• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jodisalt

Rolex
IMG_1084.JPG
Har chansen att förvärva denna skönhet.
Ska jag?

Hur slutade det? :)
 

Jodisalt

Rolex
Kära Tudorvänner! Ni som har en Black Bay med ETA, 79220, när ni skakar klockan försiktigt, känner/hör ni då mekaniken? Är detta normalt? Tacksam för svar :)
 

silfver76

Omega
Go for it! Är mycket nöjd med min :) ser även att mannen från Tudor bär en, sjukt snygg med Tudors natoband! Svårt att se om bandet är svart eller mörkblått. Har funderat på att köpa Tudors svarta band till min blåa BB. Undra hur mycket ett sådant kan gå på... :)

Fick ge 1200:- för mitt svarta på Nymans i Stockholm. För övrigt sjukt fin kvalitet och känsla :)
 

Seinfeld

Omega
Är torn mellan två klockor. Det är blåa black bayen och pam 112. Det är två helt olika klockor. Här får man höra att man ska köpa BB. I Paneraitråden att man ska köpa 112. Det är en svår kamp det här..
 

MAIN

Cartier
Ja, jöss!
Verkligen heeelt olika klockor, och prislappar. Går knappast att jämföra, vilket naturligtvis gör det extra svårt att välja ...

Om du fick välja en, och båda låg på bordet ... vilken väljer du då (om du inte får flippa)?
 

Seinfeld

Omega
Ja, jöss!
Verkligen heeelt olika klockor, och prislappar. Går knappast att jämföra, vilket naturligtvis gör det extra svårt att välja ...

Om du fick välja en, och båda låg på bordet ... vilken väljer du då (om du inte får flippa)?
Går inte att svara på den frågan. Har provat båda och tycker båda är bekväma. Black bayen skulle jag däremot kört på Tudors OEM Nato och inte länk. Men ifall båda stod på ett bord och vi tänker bort prislapparna så vet jag inte. Kan ju också bara ha en klocka då ekonomin inte är ok med fler :blackeye::bookworm: båda är så fina.
 

MAIN

Cartier
OK. Låt det ta lite tid, och prova klockorna igen. Välj sedan den du personligen har störst lust att bära och känner dig mest bekväm med, den "som är mest du" eller som "kompletterar din personlighet" bäst.
Det kan vara ett sätt att ta rätt beslut?

Troligen blir du genuint nöjd oavsett vilken du väljer.
 

Jodisalt

Rolex
Topp