• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

meijlinder

Rolex
2-Faktor
det är ju tisdag
20170919_123737-jpg.627566
 
Fan fan fan, klantade till mig med en skruvmejsel och råkade göra en liten repa på stållänken. Det är inte alls mkt med kändes jäkligt onödigt!

Har ni något tips på vad man kan göra själv?

Tacksam för alla förslag.
 

Back

Vacheron
2-Faktor
Fan fan fan, klantade till mig med en skruvmejsel och råkade göra en liten repa på stållänken. Det är inte alls mkt med kändes jäkligt onödigt!

Har ni något tips på vad man kan göra själv?

Tacksam för alla förslag.
Det är ju ärren som gör klockan :) Jag kommer ihåg diverse dings på olika klockor som man har lyckats med :)
Bara att gilla läget
 

Back

Vacheron
2-Faktor
Har haft den på Zulu under sommaren. Satte på ett svart läder med orange tråd, men banne mig den sitter nog ändå bäst på länk...
Den var borta i några veckor hos doktorn för jag tyckte att jag skulle försöka ploppa bort bezeln. Ploppa bort den var inga problem, det var att få tillbaka den som skapade lite problem- min rekommendation: gör det inte!
20170921_070045222_iOS.jpg
 

Diver72

Omega
Har haft den på Zulu under sommaren. Satte på ett svart läder med orange tråd, men banne mig den sitter nog ändå bäst på länk...
Den var borta i några veckor hos doktorn för jag tyckte att jag skulle försöka ploppa bort bezeln. Ploppa bort den var inga problem, det var att få tillbaka den som skapade lite problem- min rekommendation: gör det inte!
20170921_070045222_iOS.jpg
Tjusig :)
 
Topp