• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nicke L

Audemars
2-Faktor
Är rätt hög klocka, så ett tunnare tygband tar sin tid att vänja sig vid....
B43BED3A-4DBD-42A1-96D4-D51D1ED2963C.jpeg
 

hooods

Panerai
2-Faktor
Har funderat i någon vecka på att köpa sportstål i 30-35k klassen. Kandidaterna är SMPc (svart), Tudor Black Bay (blå) eller Breitling Colt 41 (svart). Har bra koll på fördelar/nackdelar på repektive klocka men har svårt att bestämma mig. Det lutar dock åt en BB. Vad säger ni pöjkar, visst ska jag ha en Tudor? :rolleyes:
 
Senast ändrad:

Jodisalt

Rolex
Har funderat i någon vecka på att köpa sportstål i 30-35k klassen. Kandidaterna är Seamaster 300 Diver (svart), Tudor Black Bay (blå) eller Breitling Colt 41 (svart). Har bra koll på fördelar/nackdelar på repektive klocka men har svårt att bestämma mig. Det lutar dock åt en BB. Vad säger ni pöjkar, visst ska jag ha en Tudor? :rolleyes:

Kör med Tudor, du kommer bli riktigt nöjd!
 

niclashill

Cartier
Bästa gummibandet till Pelagos (förutom det som följer med, vill inte ha endlink)? Isofrane, Hirsch? Everest, rubber-b har väl inte kommit än.
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Kör horus gummi på min Panerai. Kan tyvärr inte rekommendera dem på grund av att färgen försvinner förhållandevis snabbt. Kvalitén på gummit är dock riktigt bra.
 
Topp