• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

hampussanden

Breitling
53373DE9-A1AB-4645-AB2B-C7B41097680C.jpeg
Denna skönhet dök upp lagom till helgen :)
Riktigt snygg!
 

Ganga

Omega
Ni som har stenkoll på Tudor.
Jag är supersugen på BB, men jag fick funderingen om det skulle gå att byta vridring ifall att man skulle tröttna på den röda? Tänker att det är samma tavla och den röda detaljen vid kronan plockas upp den röda detaljen på den svarta vridringen. Är det möjligt?
 
Jag har en och tröttnade aldrig, för mig var det röd som gällde redan från början. Nu har jag den ute på annons men helt pga andra anledningar.

Ni som har stenkoll på Tudor.
Jag är supersugen på BB, men jag fick funderingen om det skulle gå att byta vridring ifall att man skulle tröttna på den röda? Tänker att det är samma tavla och den röda detaljen vid kronan plockas upp den röda detaljen på den svarta vridringen. Är det möjligt?
 

essGunnar

Audemars
2-Faktor

cornil

Cartier
Ni som har stenkoll på Tudor.
Jag är supersugen på BB, men jag fick funderingen om det skulle gå att byta vridring ifall att man skulle tröttna på den röda? Tänker att det är samma tavla och den röda detaljen vid kronan plockas upp den röda detaljen på den svarta vridringen. Är det möjligt?
Jag har också funderat. Det optimala skulle vara den blå tavlan utan fejkpatina tillsammans med den svarta vridringen. :rolleyes:
 
Topp