• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

pnt

Rolex
2-Faktor
@Nissenutz

Solen rakt mot tavlan :)

A6DBDAF3-8357-4B08-899F-06CFBC6E404C.jpeg
 

F1zbo

Cartier
2-Faktor
Tack allihopa!
Den är faktist lika bra som jag hoppats.

@JohanLys
Den känns otroligt bra på armen.
Som jämförelse känns den precis som en 5-siffrig Sub eller Explorer 2 på armen beträffande storlek och vikt vilket i min bok är riktigt, riktigt bra.

Länken måste jag säga är, trots att nitarna stör mig lite designmässigt, väldigt bekväm.

Klockan som helhet är en riktig fullträff i min mening och som vanligt får man med Tudor makalöst mycket klocka för pengarna.

Vänliga hälsningar
 

F1zbo

Cartier
2-Faktor
@pnt ser mkt bättre ut än jag upplevde den inne i butiken! Grattis! Man brukade kunna pruta på Tudor. Funkar det än?

Jo, butiksbelysningen gör få klockor rättvisa i min mening och jag hade lite samma känsla när jag först såg den.
Det blir för starkt och riktat ljus men det kanske funkar på bra på isade rollar ;)

Under mer normala ljusförhållanden ser även den iaf betydligt bättre ut.

Svårprutat vill jag påstå.
Kanske annorlunda på mindre heta modeller.

Vänligen
 

Minuten

Cartier
Tack allihopa!
Den är faktist lika bra som jag hoppats.

@JohanLys
Den känns otroligt bra på armen.
Som jämförelse känns den precis som en 5-siffrig Sub eller Explorer 2 på armen beträffande storlek och vikt vilket i min bok är riktigt, riktigt bra.

Länken måste jag säga är, trots att nitarna stör mig lite designmässigt, väldigt bekväm.

Klockan som helhet är en riktig fullträff i min mening och som vanligt får man med Tudor makalöst mycket klocka för pengarna.

Vänliga hälsningar

Tack för minirecensionen och grattis till klockan! :)
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Jo, butiksbelysningen gör få klockor rättvisa i min mening och jag hade lite samma känsla när jag först såg den.
Det blir för starkt och riktat ljus men det kanske funkar på bra på isade rollar ;)

Under mer normala ljusförhållanden ser även den iaf betydligt bättre ut.

Svårprutat vill jag påstå.
Kanske annorlunda på mindre heta modeller.

Vänligen
Hur är låset, finns det mikrojustering och/eller halvlänkar?
 
Topp