• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

essGunnar

Audemars
2-Faktor
Ja, har du kvar din jumbo? Insett att jag nog är jumbofreak...
Japp, fast mest för att jag fortfarande har i bakhuvudet att ge den som present. Fast jag är rätt osäker på om den som ska få den är helt mogen att uppskatta den, kan bli att det blir en billigare klocka i slutändan.
Själv blev jag aldrig vän med twotone. Skicket är ju fantastiskt fint och storleken perfekt men TT skaver lite.
 

Duddee

Cartier
2-Faktor
Ett halleluhja moment. Kommer nu tillbaka sent på jobbet. Då ligger ett paket från DHL på bordet som jag trodde innehålla diverse armband. Nope. istället var det mitt senaste klockinrop som jag trodde skulle vara fler veckor bort, en klassiker, Tudor Jumbo Date+Day 7019/3, som ser bättre ut än jag vågade drömma om utifrån bilderna jag såg då jag bjöd. Får se om jag hinner ställa den i kväll.
IMG_5574.jpg
IMG_5582.jpg

Grattis till en superfin klocka!
 

Kai

Rolex
Tror inte jag skickade upp den här i denna tråd. Men en bild på min LHD från tidigare i somras. Vad gäller känslan av titan har jag personligen inga problem med det. Och viktmässigt känns den som vilken annan klocka som helst. Ingen flugviktare!
IMG_20180802_191331_523.jpg

IMG_20180802_161517__01__01.jpg
Riktigt fina bilder! Gillar LHD'n! Hade gärna skaffat en om det inte vore för mina flugviktshandleder.
 
Topp