• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Back

Vacheron
2-Faktor
Jag är mycket nöjd med den ja! Ska bara börja tjäna lite pengar så att jag kan rotera den med lite annat. Den är mångsidig men inte allsidig ;)
Och sen är det pärlan som behållit färgen medan minutmarkeringarna har gulnat. Men det tycker jag egentligen bara är lite fräckt, men ändå förvånad över att det redan kan skönjas en skillnad efter bara 5.5 år på en såpass ny modell?
Såg vad du menade. Skrev något annat ;)
Oavsett: grym klocka!
 

Ur-snygg

Panerai
2-Faktor
Asså, den är riktigt sexig.
Tudor Submariner 79090 på ingång:)
A4F4577D-0B34-4A07-B85A-7F0DE85655C3.jpeg
 

Oliver

Cartier
2-Faktor
Suck... jag vill också vara med i gänget med wristshots.. nu är min BB inne på 9:e veckan hos Bergström... nya besked är att den skall komma tillbaka den 22:a, dvs om 2 veckor. 11 veckor för service känns lite väl långsamt kan jag tycka.
1DEB37DC-C57F-4E45-97F8-389A7F202454.jpeg
 

EmilSve

Cartier
Tjena!
Någon här som är på vippen att sälja sin Tudor BB? Själv är jag lite på jakt efter en, helst här på KS så släng gärna iväg ett pm om intresset finns. :)
 

cklar

Omega
Nån som har koll på om det finns nåt bra ställe man kan serva Tudor i Norrland, omkring Umeå närmare bestämt? Eller bör jag vänta och lämna in i Stockholm när jag har vägarna förbi? Har en 74000 som av okänd anledning har stannat helt :nailbiting::(
 
Topp