• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

-RI-

Patek
2-Faktor
Hur är gummit? Ser riktigt bra ut
lustigt nog monterade jag precis på gummit, bifogar ett par bilder. Min handled är ca 19cm.
Helt okej kvalité, lite åt det styvare hållet men formar sig bra efter handleden.
Kan inte klaga på något direkt vad gäller varken klocka eller gummi:)
20181114_182542.jpg

20181114_182500.jpg

20181114_182635.jpg

20181114_182809.jpg

20181114_183355.jpg
 

Makkanxd

Rolex
lustigt nog monterade jag precis på gummit, bifogar ett par bilder. Min handled är ca 19cm.
Helt okej kvalité, lite åt det styvare hållet men formar sig bra efter handleden.
Kan inte klaga på något direkt vad gäller varken klocka eller gummi:)
20181114_182542.jpg

20181114_182500.jpg

20181114_182635.jpg

20181114_182809.jpg

20181114_183355.jpg
Ser ju riktigt trevlig ut! Alltid varit sugen på den där länge, borde bli dags att testa nu
 

LS

Panerai
2-Faktor
Någon som har nya BB GMT på läder och kan komma med lite input? Tack på förhand!


Jag har och den är till salu på K&S (kanske därför ni undrar). Jag tycker den är grym på läder och att länken var i bredaste laget men jag är partisk :) Smidigt lås, snyggt och skönt läder. Tyvärr är min sub för bra och jag använder aldrig GMTn även om jag tycker den är grym.

Har laddat upp en hel del del bilder på den här i tråden om ni kollar min historik.
 

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Jag har och den är till salu på K&S (kanske därför ni undrar). Jag tycker den är grym på läder och att länken var i bredaste laget men jag är partisk :) Smidigt lås, snyggt och skönt läder. Tyvärr är min sub för bra och jag använder aldrig GMTn även om jag tycker den är grym.

Har laddat upp en hel del del bilder på den här i tråden om ni kollar min historik.
Tack för input :) missade att din låg ute, ej intressant i dagsläget men efter att ha fått BB36 är suget efter fler Tudors större!
 
  • Like
Reactions: LS

Duddee

Cartier
2-Faktor
Nya Glamouren tickar många boxar för min del. Dubbeldatum, subsekund och blåa visare känns väldigt bra, men varför är den 42mm?!

Gärna 38mm men allt mellan 36-40 hade funkat för min del. Nu blev det en semidressad klocka i fel storlek, synd.
 

EmilSve

Cartier
Ska man satsa på den nyare eller äldre modellen BB. Nya inhouseverket känns mer jordnära och gör äntligen modellen lite mer unik. Vad tycker ni?
 

Fotofille

Breitling
Hej på er, jag skulle behöva lite tips på var jag kan hitta ett NatoBand i läder till min nya Tudor Black Bay 36. Tack på förhand.

Ha en skön fredag.
 

oliver90

Breitling
Hej på er, jag skulle behöva lite tips på var jag kan hitta ett NatoBand i läder till min nya Tudor Black Bay 36. Tack på förhand.

Ha en skön fredag.
Borde väl finnas på cheapestnatostraps, men läste i annan tråd att de fanns splittade meningar gällande sidan, vissa sa att de var dålig kvalite, men de är billigt iallafall..
Sen tyckte jag att sidan var otroligt långsam att surfa runt på, kanske bara var random just då.

Mvh
 

humlegarden

Cartier
Hej på er, jag skulle behöva lite tips på var jag kan hitta ett NatoBand i läder till min nya Tudor Black Bay 36. Tack på förhand.

Ha en skön fredag.
Menar du ett tudorband? Om inte så finns det massvis med folk som säljer natoband (nya/gamla) här på KS köp och sälj. Annars är det bara att googla natoband så kommer du ha en uppsjö att välja mellan.
 
Topp