• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Är det fortfarande väntetider på GMT eller kan man åka in till typ vilken ad som helst och få klämma på en?
 

URsinne

Audemars
2-Faktor
Förvånad att det ligger kvar BB 58 osålda på Säljes så pass länge, och en ligger väl där fortfarande, med tanke på att många verkar satt upp sig i kö och oroar sig för långa väntetider.
Jag skulle köpt en nyvärdig direkt om jag skulle haft en nu istället för att vänta månad efter månad.
Om jag inte minns fel gick väl inte alla Gmt så snabbt som man kunnat vänta heller när de låg ute på k&s. Men jag kan minnas fel vad gäller dem...
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Förvånad att det ligger kvar BB 58 osålda på Säljes så pass länge, och en ligger väl där fortfarande, med tanke på att många verkar satt upp sig i kö och oroar sig för långa väntetider.
Jag skulle köpt en nyvärdig direkt om jag skulle haft en nu istället för att vänta månad efter månad.
Om jag inte minns fel gick väl inte alla Gmt så snabbt som man kunnat vänta heller när de låg ute på k&s. Men jag kan minnas fel vad gäller dem...
Njae. 58:an håller jag med om då priset är helt ok enligt mig. Men gällande gmt som legat ute (ligger på blocket) har det begärts över list. Känns ovärt att betala över list på beggat när kö-tiden inte är längre än den är hos AD
 

URsinne

Audemars
2-Faktor
Njae. 58:an håller jag med om då priset är helt ok enligt mig. Men gällande gmt som legat ute (ligger på blocket) har det begärts över list. Känns ovärt att betala över list på beggat när kö-tiden inte är längre än den är hos AD
Jaha, kanske var så att de var överprissatta. Kommer inte ihåg så noga som sagt.
Tänkte närmast på 58. Lite underligt är det.
 

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
36’an funkar toppen till julbordet!
588A9DA8-E311-4FDE-A702-8DEBB6785D16.jpeg
C0716E80-27A6-452E-AF96-DFFB27F668ED.jpeg
 

Uret

Cartier
Var bara tyst innan du skämmer ut dig. Vilka klockor har jag lagt överpris på? Och föressten fått ALLA mina klockor sålda som jag lagt ut. Tillskillnad från dig... ;)
Vad hittar du på nu ? Har sålt alla min klockor jag någon gång velat sälja.
Just nu har jag 2 och de är jag nöjda med behöver inte flippa en klocka varannan timme som du.
Det är väl så du gör? Hypar upp klockor något enormt och dess värde, gärna limited klockor och sen lägger du ut dem på Fb för högt pris för att sänka radikalt efter 1-2h
 

Code

AKA Vincent B
Vad hittar du på nu ? Har sålt alla min klockor jag någon gång velat sälja.
Just nu har jag 2 och de är jag nöjda med behöver inte flippa en klocka varannan timme som du.
Det är väl så du gör? Hypar upp klockor något enormt och dess värde, gärna limited klockor och sen lägger du ut dem på Fb för högt pris för att sänka radikalt efter 1-2h
Hahahaha kan inte mer än garva åt dig...

Som din gröna Tudor du försökte sälja i 6mån..;)
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Vad hittar du på nu ? Har sålt alla min klockor jag någon gång velat sälja.
Just nu har jag 2 och de är jag nöjda med behöver inte flippa en klocka varannan timme som du.
Det är väl så du gör? Hypar upp klockor något enormt och dess värde, gärna limited klockor och sen lägger du ut dem på Fb för högt pris för att sänka radikalt efter 1-2h

Hahahaha kan inte mer än garva åt dig...

Som din gröna Tudor du försökte sälja i 6mån..;)

Det är snart jul. Då ska man vara snäll. :heart:
 

URsinne

Audemars
2-Faktor
Tudortråden blir tidvis en av de störigaste trådarna på detta stället. Vete farao vad det beror på. Borde inte vara särskilt kontroversiellt med en märkestråd.

Förstår ej heller vad detta eviga tjat om @Vincentb affärer ska tjäna till. Låt han göra som han vill. Det är inte så att han har blåst nån på nåt sätt så vitt jag vet...
 

Code

AKA Vincent B
Tudortråden blir tidvis en av de störigaste trådarna på detta stället. Vete farao vad det beror på. Borde inte vara särskilt kontroversiellt med en märkestråd.

Förstår ej heller vad detta eviga tjat om @Vincentb affärer ska tjäna till. Låt han göra som han vill. Det är inte så att han har blåst nån på nåt sätt så vitt jag vet...
Tack och nej alla har varit väldigt nöjda. Och kollar man vad jag sålt klockor för har dom varit i rimliga priser. Men tyvärr har nästan 90% sålts utanför detta forum pga folk ska vara besserwissers.. Tillslut så tröttnar man. Kanske därför "Köp o sälj" går segt här på KS (man ser samma klockor gång på gång).
 
Topp