• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Michelnr1

Omega
Tudor tisdag och kaffe i handen! LYX
 

Bilagor

  • 945657F5-7A35-4546-9449-04589F0A1108.jpeg
    945657F5-7A35-4546-9449-04589F0A1108.jpeg
    68.1 KB · Visningar: 1

DB15

Panerai
Pledge Member
Tjena Klocksnackare! Ni vet säkert bättre än mig, men hur ser tillgängligheten ut på en BB GMT?
Har insett och tröttnat på Rolex kö hysteri.
Har alltid velat ha en BB och när GMT:n släpptes ökade suget och för varje dag som går inser jag mer och mer att det är den klockan jag vill ha här näst :)
så min fråga är? Är den mer lätt tillgänglig eller är det samma kö hysteri med extremt långa väntetider på en BB GMT samt sjukt ovettiga överpriser på andrahandsmarknaden?

tack på förhand
D
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Tjena Klocksnackare! Ni vet säkert bättre än mig, men hur ser tillgängligheten ut på en BB GMT?
Har insett och tröttnat på Rolex kö hysteri.
Har alltid velat ha en BB och när GMT:n släpptes ökade suget och för varje dag som går inser jag mer och mer att det är den klockan jag vill ha här näst :)
så min fråga är? Är den mer lätt tillgänglig eller är det samma kö hysteri med extremt långa väntetider på en BB GMT samt sjukt ovettiga överpriser på andrahandsmarknaden?

tack på förhand
D
Jag tror att den kan bli lite blockig på dig. Rätt stor.

De som säljs beggat, säljs för list eller under list. Om du ska ha länk, så verkar det vara lite kö på dem. Finns dock på C24.
 

Viggen

Breitling
Halloj,

Är det någon som besitter en black bay dark? Har snöat in lite på den senaste tid och har även vart i butik och testat den. Tycker den är riktigt cool och lite annorlunda men undrar om men tröttnar på den efter nyhetens behag? Kostar trotts allt en slant och den kanske inte är så lätt att bära? Vad tycker ni? Hiss eller diss?

/Andreas
 

Back

Vacheron
2-Faktor
Tjena Klocksnackare! Ni vet säkert bättre än mig, men hur ser tillgängligheten ut på en BB GMT?
Har insett och tröttnat på Rolex kö hysteri.
Har alltid velat ha en BB och när GMT:n släpptes ökade suget och för varje dag som går inser jag mer och mer att det är den klockan jag vill ha här näst :)
så min fråga är? Är den mer lätt tillgänglig eller är det samma kö hysteri med extremt långa väntetider på en BB GMT samt sjukt ovettiga överpriser på andrahandsmarknaden?

tack på förhand
D
Inte jag som säljer men här kommer en Blocket-annons.
 

Pave

Cartier
2-Faktor
Rangern är så enormt underskattad. Ägt det mesta Tudor gett ut sen 2012 men denna är ruskigt bra i all sin enkelhet. Nyanskaffat Bund läder gör inte den tråkigare ;)

2F348114-321B-41CA-BC47-98D45B2A2E4B.jpeg

Riktigt snygg med Bund, är det Tudors egen? Blev riktigt sugen på att skaffa en till min Ranger. Håller för övrigt med om att just enkelheten i Rangern gör den så grymt bra.
 
Topp