• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Henmell

Cartier
2-Faktor
Ojoj tog inte många minutrar att bestämma sig för Tudor BB58....

3A05448B-B64A-4B8D-9E5B-45FC56B859EF.jpeg


9DE5376A-CA81-4B42-B2E7-F9F9BDB1A142.jpeg


8609BD78-5899-460F-BBA8-F1CD92415607.jpeg

Fantastisk! Helt rätt :) Var har du hittat den?
 

BenD

Cartier
2-Faktor

Väldigt fin 79260(?). Är själv extremt sugen på en i panda-utförande från 2005, men är osäker på om den är för stor för mig. Har du några mått du kan dela med dig av? Lug to lug och tjockleken? Det vore extremt tacksamt då jag hittar varierande info kring måtten.
 

Mike

Cartier
Väldigt fin 79260(?). Är själv extremt sugen på en i panda-utförande från 2005, men är osäker på om den är för stor för mig. Har du några mått du kan dela med dig av? Lug to lug och tjockleken? Det vore extremt tacksamt då jag hittar varierande info kring måtten.
Är en 79160. Dålig koll på 79260 vs 160 när det gäller caset.
 

xBjörne

Rolex
2-Faktor
Vilket antiklimax, en ny Tudor Submariner kanske var önsketänkande trots allt men man hade ju inte direkt väntat sig det där istället. :hilarious:
Vi kanske har missuppfattat Tudors affärsidé men om den är att sälja klockor så bör de nog plocka fram en blå BB58 illa kvickt inför imorgon.

Nofear.png
 

m_s

Patek
2-Faktor
Håller mig lugn tills i morgon. RPR har tidigare lagt ut fake bilder... även om de stämmer så avvaktar jag att få klockorna i en kontext och med ordentliga pressbilder
 

Gverra

Omega
Får man sätta en femkrona på att det är en bild på det riktiga släppet där han photoshoppat in någon nonsens-boett över den verkliga så att man bara ser tavlan av originalet?
Begriper inte hur boetten är konstruerad. Går vridningen under boetten vid 6/12?

(Trist även med din gissning - hatar vita datum utan cyclops)

E: såg prototypen ovan nu
 
Topp