• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Oliver

Cartier
2-Faktor
Kompletta klockan med dessa så är man home free :cigar:
5B19B7A0-42C5-4907-9D16-FEE6BDBA9FA6.jpeg
Och denna outfit
upload_2019-3-20_21-38-56.jpeg
 
Är det bara jag som uppdaterar Tudors hemsida och instagram var 10e minut i hoppet om nån intressant surprise release... :confused:

Får erkänna att den lång-luggade black bay’en har vuxit på mig men fyfan att man någonsin skulle punga upp och betala för den.
Nya tvåtonarna är ju coola variationer, men inte de variationerna jag ville ha... Röd 58 *host* *host*

Men den första Black bay black kom ju ut under hösten om jag minns rätt, så allt behöver inte hända under Basel. Får helt enkelt vänta på en random release :( Eller nästa Basel... :arghh:

Hmm, dags att uppdatera deras hemsida och instagram nu, kanske kommit något nytt...
 

BenD

Cartier
2-Faktor
Den är väldigt trevlig, kan dock inte släppa att kronan passar så illa med pushers för kronografen. Tycker det skär sig tyvärr och synd att de inte ändrade detta från den tidigare kronografen...

Jag håller helt med. Hoppas de löser det samt storleken överlag till nästa generation. Även visarna kan gärna vara annorlunda för att inte täcka sub dials så mycket.
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Vet ni hur Black Bay 36 bärs i jämförelse med Rolex 16013? Testade en sådan och även om jag har ganska stora handleder så kändes den inte så liten. Tror ni 36mm Black Bay skulle passa mig?
Har nämligen fått upp ögonen för mindre klockor (eller ja, mindre än vad trenden är).
IMG_20190314_144724.jpg
 

Bilagor

  • IMG_20190318_173725.jpg
    IMG_20190318_173725.jpg
    138.3 KB · Visningar: 0

JDQ

Panerai
2-Faktor
Vet ni hur Black Bay 36 bärs i jämförelse med Rolex 16013? Testade en sådan och även om jag har ganska stora handleder så kändes den inte så liten. Tror ni 36mm Black Bay skulle passa mig?
Har nämligen fått upp ögonen för mindre klockor (eller ja, mindre än vad trenden är).
IMG_20190314_144724.jpg
Den bärs större tycker jag då caset är lite biffigare:)
 
Topp