• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Weberg

Audemars
Tjena, gör debut här i tråden!

Tröttnat något på jubilee så provar en ny (aftermarket - hadley roma) bracelet på min tudor DD.. Kan helt klart rekommenderas för priset (~700), fina solida länkar, integrerad clasp och än så länge så har mitt armhår fått vara i fred :).
57121064_585540255257454_4976834598810943488_n.jpg

57068441_308826649786801_6823792925479010304_n.jpg
Är det egentligen någon skillnad på Hadley Roma mot andra aftermarket-länkar?
 

Virrjet

Omega
2-Faktor
Är det egentligen någon skillnad på Hadley Roma mot andra aftermarket-länkar?
Det vågar jag inte svara på. Skulle inte säga att det är någon premiumkänsla i länken även om den helt klart håller upp sitt för priset man fick ge. Enda anledningen till att det landade på just denna var för att det var den enda länken jag kunde hitta med integrerad clasp som inte var en rolexkopia (med märke och allt).

Slår inte min omega länk på min 3510.50, men betydligt högre kvalite än tex en stock skx jubilee
 

Weberg

Audemars
Det vågar jag inte svara på. Skulle inte säga att det är någon premiumkänsla i länken även om den helt klart håller upp sitt för priset man fick ge. Enda anledningen till att det landade på just denna var för att det var den enda länken jag kunde hitta med integrerad clasp som inte var en rolexkopia (med märke och allt).

Slår inte min omega länk på min 3510.50, men betydligt högre kvalite än tex en stock skx jubilee
Aha, tack för input! Låter helt klart bättre än Kina-länkar på Ebay iaf. Vart köper du dessa utan att åka på moms etc? De görs väl i amerikat?
 

Virrjet

Omega
2-Faktor
Aha, tack för input! Låter helt klart bättre än Kina-länkar på Ebay iaf. Vart köper du dessa utan att åka på moms etc? De görs väl i amerikat?

Tull slapp jag inte, körde från Amerikanska ebay. Säljaren jag köpte från hade ebays global shipping program så tull, frakt och allt var redan inkluderat i priset.

Du slipper alltså inte tull, men du slipper vänta och strula/vänta med tull då tullen betalas in direkt av ebay & dhl kirrar frakten.
 
Topp