• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SBOSS

Omega
Leg day
20190515_220617.jpg
 

Henmell

Cartier
2-Faktor
Är så nära på att slå till på en tudor GMT med läder. kan inte riktigt vänta längre i kö för en med länk :( Men vill ju egentligen ha med länk. eller ska man slå till på en S&G. Hjälp mig? :)o_O
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Är så nära på att slå till på en tudor GMT med läder. kan inte riktigt vänta längre i kö för en med länk :( Men vill ju egentligen ha med länk. eller ska man slå till på en S&G. Hjälp mig? :)o_O
S&G är ju lite mer ovanlig så jag skulle nog gå på den. Även om GMT:n var väldigt mkt bättre irl än på bild.
 

Mythos

Omega
Hej,
Är det någon här som har lagt handpenning på en Tudor hos Rob Engström? Har det fungerat bra? Jag överväger nämligen att lägga handpenning på en BB58 och undrar om ni har erfarenheter att dela med er.
 
Senast ändrad:

hampusg

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Hej,
Är det någon här som har lagt handpenning på en Tudor hos Rob Engström? Har det fungerat bra? Jag överväger nämligen att lägga handpenning på en BB58 och undrar om ni har erfarenheter att dela med er.
Inte på en tudor men på en Rolle, gick bra och smidigt. Något speciellt du tänker på?
 
Topp