• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lelle88

Omega
Är ute efter en Tudor Day Date från tidigt 90 tal, någon som har tips på var man kan leta förutom här och chrono24? :)
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Lite vintage, 7016.

A4940A80-3267-4AB0-9420-79E1933F21BD.jpeg
 

Laplander

Rolex
North1.JPG

Då får jag äntligen göra min första skarpa post i denna tråden, och eftersom det sitter en North Flag på armen har jag också uppfyllt mitt klocklöfte för 2019 som utlovat i en annan tråd! Jag är väldigt svag för den "tekniska looken" på detta ur, och färgerna matchar mitt jobb perfekt! Tack till @Nymans Ur 1851 i Västerås och säljaren Robin för ett professionellt och engagerat bemötande samt lite trevligt klocksnack!
 
Senast ändrad:

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
North1.JPG

Då får jag äntligen göra min första skarpa post i denna tråden, och eftersom det sitter en North Flag på armen har jag också uppfyllt mitt nyårslöfte som utlovat i en annan tråd! Jag är väldigt svag för den "tekniska looken" på detta ur, och färgerna matchar mitt jobb perfekt! Tack till @Nymans Ur 1851 i Västerås och säljaren Robin för ett professionellt och engagerat bemötande samt lite trevligt klocksnack!
Cool! Underskattad modell.
 

Henmell

Cartier
2-Faktor
Fin! En av de få saker jag saknar på min ”vanliga” Black Bay är datumindikering.

Hade varit trevligt om den valmöjligheten funnits på fler modeller.

Tack! Håller med, det har jag saknat på de flesta klockor jag burit utan datum. Men rent stilmässigt är det betydligt renare och trevligare klocka att titta på utan :)
 
Topp