• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OskarK

Vacheron
2-Faktor
Njae. Tanken är väl att dra på någon form av gravyr på baksidan så ett eventuellt byte blir nog lite knivigt :) Jaja, han fyller ju inte förrän i slutet av oktober så vi hinner fundera ett tag till på vad som passar gubben bäst
Ah jag förstår, kul med gravyr! Du får uppdatera oss i höst med vilken det blev :)
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Med tanke på hur många fina omdömen man kan se om Borealis gummin, så tänker jag att
20190531_074333.jpg

tillsammans med ett
Screenshot_20190601-124620_Samsung Internet.jpg

måste ju bli en perfekt matchning. Eller vad tror ni?
 
Var på Robs i onsdags. De hade en inne. På Nato då, inte länk. Även en GMT på läder fanns inne.

Jag vill definitivt bära min kommande 58 på annat än stål ofta, men det känns bara "mest rätt" att köpa med stållänken direkt då prisskillnaden är obetydlig. Även en ev vidareförsäljning är ju lättare med stållänken... många tänker nog så
 
Jag vill definitivt bära min kommande 58 på annat än stål ofta, men det känns bara "mest rätt" att köpa med stållänken direkt då prisskillnaden är obetydlig. Även en ev vidareförsäljning är ju lättare med stållänken... många tänker nog så
Bergströms i gbg sa 2år på länk till mig när jag frågade för skoj skull, en ad i krakow sa 6månader
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Fattar inte varför folk säger det. Det är ingen ursäkt enligt mig.
Ett företag inser att om många vill ha dem, så får de fanimej ta och återinvestera pengarna de tjänar på att trappa upp i tillverkningen. Anställ fler, bygg större fabriker osv. Man måste ju möta eller iallfall komma nära den efterfrågan som finns.
Att de nu verkar vara tre år back är ju helt vansinnigt. Låter verkligen sjukt.
Varför kan t.ex Omega leverera hur många klockor som helst, men Tudor klarar inte det? Det är något de gör fel i tillverkningsprocessen, om det är verktyg eller personal eller vad det nu är, kanske mentaliteten. Eller vem vet, de kanske vill verka mer exklusiva? De måste iallafall fixa det om de vill växa. Jag tror inte att Tudor kan leva hur länge som helst på den hype och historia de har. Ibland blir jag fundersam när det gäller företag som bara släpper reissues av gamla modeller. Gör något nytt för fan! Innovera, kom med något som skapar historia istället för att ta från den.

Phew, rant over. ;)
 
Topp