• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

erow

Patek
2-Faktor
Idag luftar jag "big rose" :)
20190618_083612.jpg
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Det ska bli spännande att se hur den säljer. Det var ju slakthusstämning när den presenterades :D
Tror den säljer dåligt till den stora massan. Vilket gör mig ännu mer intresserad. ;)
Säljaren på Nymans hade testat den. Men med 15 cm handled blev det lite stort.
Läste att måttet rakt över var 50 mm. Om det stämmer så är det ju helt ok och borde passa mig som har ca 17 cm.
 

Ncs

Rolex
2-Faktor
Tror den säljer dåligt till den stora massan. Vilket gör mig ännu mer intresserad. ;)
Säljaren på Nymans hade testat den. Men med 15 cm handled blev det lite stort.
Läste att måttet rakt över var 50 mm. Om det stämmer så är det ju helt ok och borde passa mig som har ca 17 cm.
Jäklar, är den så stor? Finns det några uppgifter om tjocklek? Det hade varit kul att testa en på armen men det är ingen klocka som jag har något sug efter i nuläget.
 

Mar88tin

Breitling
Låser ändlänkarna vridringen eller vad är grejen där? Modig design som jag tror jag skulle kunna ha själv om än långt från kontoret...
Det stämmer bra, känns spontant som en mindre bra idé ur flera aspekter. Och finns många andra som löst det betydligt snyggare. Dock är färgkombinationen grym, de borde släppt en BB58 med den här färgen.
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Det stämmer bra, känns spontant som en mindre bra idé ur flera aspekter. Och finns många andra som löst det betydligt snyggare. Dock är färgkombinationen grym, de borde släppt en BB58 med den här färgen.
Lösningen är ju inte klockren. Kanske var det därför den förblev en prototyp. Iofs så Kan man ju inte manuellt råka vrida på vridringen. Vet inte om det kan vara så de tänkte?
Tycker Tudor är modiga som släpper denna och inte bara kör säkra Blackbay-kort.
Hur som helst så väntar jag med tyckandet innan jag testat den.
Extra skojigt också att den rör upp lite känslor. :)
 

Back

Vacheron
2-Faktor
Lösningen är ju inte klockren. Kanske var det därför den förblev en prototyp. Iofs så Kan man ju inte manuellt råka vrida på vridringen. Vet inte om det kan vara så de tänkte?
Tycker Tudor är modiga som släpper denna och inte bara kör säkra Blackbay-kort.
Hur som helst så väntar jag med tyckandet innan jag testat den.
Extra skojigt också att den rör upp lite känslor. :)
Vems är handleden om inte din?
Det som jag funderar på är om band+extraallt kan tas bort och det då går att sätta dit andra band och länk...
 
Topp