• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

m_s

Patek
2-Faktor
C0A0F201-6D24-4920-BAD9-F8328F73814A.jpeg
05F0EF8C-1DB5-49C6-A5FD-5AC898A815C2.jpeg
 

Back

Vacheron
2-Faktor
Revolution Watch gjorde för några år sedan en gissning på vad Tudor skulle visa på Basel det året:
1D6E9322-A12A-4FD7-82E0-B2AED48BA7D6.jpeg

Bezeln talar mer för en grässport iom att en Tachymeter är mer relaterad till sporter med lite högre hastigheter
Sen hade man kunnat spela något på 40-minutershalvor som rugby har
 

coolrader

Panerai
2-Faktor
Trålade igenom min gamla Photobucket och hittade några bilder på min Tudor Sub som jag köpte fullset för 17k o_O på gamla TTT för 10+ år sen...bytte den rakt av mot en DJ med vit RolexRolexRolex-tavla som sedan flippades för under 20k...lätt att vara efterklok... :wtf::banghead:


DSC_4986.jpg
SDC10573.jpg
DSC00616.jpg
SDC10588.jpg
 
Senast ändrad:

Mar88tin

Breitling
I princip så har du med bara två alternativ, länk och läder, i det här fallet en klocka som passar till egentligen allt. Jag tycker det funkar väldigt bra med valet av färg på lädret.

Klickade faktiskt hem ett svart nato ihop med lädret med som jag inte hunnit testa ännu. Tror de polerade detaljerna på natot kan passa ganska bra ihop med de blanka sidorna på boetten. Så jag känner att jag har tre rätt trevliga alternativ :)
 

Tvkd5

Cartier
2-Faktor
Idag fick jag hem min Tudor!
Kollade på den i butik för en tid sedan och gillade den och efter att flera gånger kollat Speedys men varenda gång tänkt samma sak - jättesnygg på bild men lite trist live slog jag till när denna dök upp på forumet.
Gillar tyngden och utseendet och att klockan känns gedigen. Då jag är van vid 47mm Panerai tycker jag den är i minsta laget men det är nog en vanesak
Hur som mycket nöjd efter ca en timmes ägande :)
IMG_6342.jpg

IMG_6349.jpg
 

bjarne.heden

Rolex
2-Faktor
Idag fick jag hem min Tudor!
Kollade på den i butik för en tid sedan och gillade den och efter att flera gånger kollat Speedys men varenda gång tänkt samma sak - jättesnygg på bild men lite trist live slog jag till när denna dök upp på forumet.
Gillar tyngden och utseendet och att klockan känns gedigen. Då jag är van vid 47mm Panerai tycker jag den är i minsta laget men det är nog en vanesak
Hur som mycket nöjd efter ca en timmes ägande :)
IMG_6342.jpg

IMG_6349.jpg
Snyggt, grattis!
 
Topp