• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

ANALOGUE

Patek
2-Faktor
Kanske kan det här vara nya BB58 med blå tavla? :)
IMG_20200630_062254_159.jpg
Den blå ser större ut?
Kanske en blå Black bay (men inte 58?)
Färgen ser kul ut!
Hade ju önskat en mi dre Pelagos men om detta är BB58 infinner sig allt ett litet sug ändå
 

seikosha

Rolex
2-Faktor
Den blå ser större ut?
Kanske en blå Black bay (men inte 58?)
Färgen ser kul ut!
Hade ju önskat en mi dre Pelagos men om detta är BB58 infinner sig allt ett litet sug ändå
Jag tycker också att den ser större ut, men pärlan i triangeln och kronan ser ut som på BB58 (Större på BB41mm). Kanske bilden/vinkeln? o_O
 

Deskdiversthlm

Patek
2-Faktor
Kristian Haagen har en podcast som heter 8Past10 och han har sagt att under nästa veckas pod kommer han ha en Tudor novelty på handleden och de kommer också prata om Tudor 2020 novelties. Kan bli en intressant lyssning från en av klockvärldens stora personligheter
Har för mig att han har en vintage Tudor kronograf.
 

Reko

Cartier
2-Faktor
Spännande med eventuellt släpp av ny färg på BB58:an, men för mig är den stora frågan länken... Kan vi få en länk som inte försöker imitera vintage med fake-nitar?! :banghead:

Vad tror/tycker ni? :)
 

BenD

Cartier
2-Faktor
Kristian Hagens kommentar i samma insta post summerar min känsla när jag ser den ;)

Jag tycker att den är väldigt väldigt fin. En perfekt sommarklocka. Men när ”originalet” av BB58 finns att jämföra med, som också kanske är mer användbar i fler situationer, så känns det inte som ett helt självklart val att välja blå. Men jag gillar den!
 

hampusg

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Ser grym ut men föredrar nog ändå min svarta bb58. btw blir short name bbb58 på den eller vad tror ni? :)
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Som sagt, ruskigt spännande att se morgondagens släpp irl. Men tror ändock jag hade valt den svarta, över den nya blå, om jag haft den valmöjligheten när jag fick min. Den här är ju bara så jävla bra!!
btw, bilen stod stilla när bilderna togs. Grabben kunde inte ”behålla” sig de sista 700m hem så han var tvungen att kissa där och då. Men då kunde pappsen ta några bilder :)
3284F54A-1F15-4B7D-B0A4-7982957D02D8.jpeg
 

Bilagor

  • FD68FF25-43C1-43B0-8C4E-4223EA8D42EF.jpeg
    FD68FF25-43C1-43B0-8C4E-4223EA8D42EF.jpeg
    413.3 KB · Visningar: 2

hampusg

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
När kommer tudor med Microjustering på låset för Black bay? Kan väl inte vara så himla svårt/dyrt att få till?
 
Topp