• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mikaell

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Shades of blue

Tack till vännerna på @KRONS och @Nymans Ur 1851 för den som alltid utmärkta servicen!
D2A3CEC8-2F65-48A7-878C-CCDFA5E0C83D.jpeg
Yeah! Bra skit den där. Grattis!
 

KPEI

Omega
2-Faktor
Gillar att klädseln är utvald på morgonen efter vilken klocka som ska hämtas ut senare på dagen :D

Tycker att den ser riktigt bra ut, och för mig är den matta tavlan höjdpunkten.

Riktigt nice men just denna färg fungerar till nästan det mesta skulle jag säga. Klockan sticker inte ut i designen så mycket heller.
 

Primaris

Omega
Grymt snygg grattis.
Kommer nog själv köpa en så småningom. Är den på något sett limiterad eller kommer den finnas som övriga bb i sortimentet?
Älskar att de äntligen lagt vita index och inte de fejkpatinerade gula som bb haft tidigare.
Den är inte limiterad!! Men kommer nog vara lite svår att få tag i ändå, som en Rolex Sub tex.
 

Bulverket

Omega
Letar en stållänk till min skönhet, om någon sitter och trycker på en som de inte står ut med så är plånboken vidöppen
 

Bilagor

  • 1907A8E6-0E55-4F45-86C8-148A88B428EA.jpeg
    1907A8E6-0E55-4F45-86C8-148A88B428EA.jpeg
    434 KB · Visningar: 3

m_s

Patek
2-Faktor
Jag måste säga att BB58 Blue för mig vinner över BB58. Har haft BB58 två tillfällen förut men den här blåa känns verkligen som en modern flinga.

Gillar att den inte har fauxtina på index utan känns mer nutid/modern vilket passar mig bättre.

34B3353F-5EE8-427A-9E9A-519C9F9FD5B7.jpeg
 
Topp